24-05-2008, 10:21 PM
antud masinal facelift nina, ehk kapott vahetatud uuema tüübi vastu. selline nina tuli 93 edasi.
miinuseks muidugi kepikast ja vändaaken. samuti veluursisu. kiirendus ka lahja, aga rahulikult saab kulgeda küll. samuti usun, et kondist hakkad sa puudust tundma...
samuti on sellega nii, et Mercedes-Benz manuaalkast nõuab väga - rõhutan VÄGA palju harjutamist, et käiguvahetusjõnksu tunda ei oleks. mina olen omanud 2 200D-d ja kumbalgi ei saanud selgeks. seetõttu ostsingi 300TD turbo, automaadi.
kütusehindu vaadates on ta muidugi ökopill.
üldiselt ongi 124 diisel mersudel nõrgaks kohaks mootori poole pealt lekkiv plokikaanetihend, niiet see et mootor natike õline on ei ole määrav kui ilusti käib. vahetad kaanetihendi ära ja siis ok. õlirõhku pead vaatama. külma mootoriga 3 ja soojaga umbes 1,3 - 1,5. siis võib öelda et mootori pool enam vähem korras.
ja kui õlikorgi maha keerad, siis vaatab sealt alt kett minuteada vastu. minu 3,0TD-l vähemalt küll. ja siis on otse loomulik et sealt lendab usinasti õli välja kuna kett seda ülesse veab.
õli taseme tule kohta ei mäleta, aga minuarust kirjeldus sul sobib rohkem kokku jahutusvedeliku taseme märgutulega. õli taseme tuli oli vist kollane ja õlikannu pilt oli peal ja sakiline joon all.
isiklikult soovitaks sulle 2,5D ja automaat+kont. ei võta meeletult kütust, aga hea mugav ja jääb natike jõuvaru ka.
miinuseks muidugi kepikast ja vändaaken. samuti veluursisu. kiirendus ka lahja, aga rahulikult saab kulgeda küll. samuti usun, et kondist hakkad sa puudust tundma...
samuti on sellega nii, et Mercedes-Benz manuaalkast nõuab väga - rõhutan VÄGA palju harjutamist, et käiguvahetusjõnksu tunda ei oleks. mina olen omanud 2 200D-d ja kumbalgi ei saanud selgeks. seetõttu ostsingi 300TD turbo, automaadi.
kütusehindu vaadates on ta muidugi ökopill.
üldiselt ongi 124 diisel mersudel nõrgaks kohaks mootori poole pealt lekkiv plokikaanetihend, niiet see et mootor natike õline on ei ole määrav kui ilusti käib. vahetad kaanetihendi ära ja siis ok. õlirõhku pead vaatama. külma mootoriga 3 ja soojaga umbes 1,3 - 1,5. siis võib öelda et mootori pool enam vähem korras.
ja kui õlikorgi maha keerad, siis vaatab sealt alt kett minuteada vastu. minu 3,0TD-l vähemalt küll. ja siis on otse loomulik et sealt lendab usinasti õli välja kuna kett seda ülesse veab.
õli taseme tule kohta ei mäleta, aga minuarust kirjeldus sul sobib rohkem kokku jahutusvedeliku taseme märgutulega. õli taseme tuli oli vist kollane ja õlikannu pilt oli peal ja sakiline joon all.
isiklikult soovitaks sulle 2,5D ja automaat+kont. ei võta meeletult kütust, aga hea mugav ja jääb natike jõuvaru ka.