09-05-2008, 10:11 AM
Pirnid ei mõjuta aku kestvust (kui releede vaheleühendamisega just midagi väga valesti pole tehtud).
Üldiselt on kõik üle 100 mA (see on siis 0,1 A) voolutugevus kurjast.
Meite säästukal näiteks tarbib signa 24 mA, muu elekter 9 ja maki lõppvõim, va tõbras, 70:mad:. Üldiselt ei kannata meite autot pakasega (nii paarkümmend miinust) üle ühe öö seista lasta, aku jääb käivitamiseks lahjaks...
illy:
Soojaga pole probleemi, 100 Ah akust ikka jagub:evil:
Ega siin mõistatamine aita! Multimeeter kätte ja mõõtma, marss.
Kõige lihtsam: katku kaitsmeid ükshaaval maha ja saadki teada, millise kaitsme järel vooluõgard pesitseb. Alusta ikka sealt, mida viimati lisasid. Õige harva on viga tehasesüsteemides.
Enamasti on dielektrikud ise midagi ära vussinud.
illy:
illy:
illy:
Üldiselt on kõik üle 100 mA (see on siis 0,1 A) voolutugevus kurjast.
Meite säästukal näiteks tarbib signa 24 mA, muu elekter 9 ja maki lõppvõim, va tõbras, 70:mad:. Üldiselt ei kannata meite autot pakasega (nii paarkümmend miinust) üle ühe öö seista lasta, aku jääb käivitamiseks lahjaks...

Soojaga pole probleemi, 100 Ah akust ikka jagub:evil:
Ega siin mõistatamine aita! Multimeeter kätte ja mõõtma, marss.

Kõige lihtsam: katku kaitsmeid ükshaaval maha ja saadki teada, millise kaitsme järel vooluõgard pesitseb. Alusta ikka sealt, mida viimati lisasid. Õige harva on viga tehasesüsteemides.
Enamasti on dielektrikud ise midagi ära vussinud.


