05-05-2008, 10:49 AM
Tere!
Ilmselt on w124 vedrude teemat siin päris palju lahatud, aga olen siiski veidi nõutu, seetõttu uuriks veidi:
Minu autoks on siis 124, 200E, 91.a masin, manuaal.
Kuna esiots on suht madalaks ära vajunud, plaanin esivedrude vahetust. Olen lugenud foorumi teemadest, et vedrud valitakse vastavalt lisavarustusele. Kas see siis omakorda seotud auto raskusega? Et kui nt autol on peal kliima vms, siis teine vedru võrreldes suht plank masinaga?
Lasin eelmine suvi endale paigaldada terasest karterikaitse, mille kaal ka kuskil 8 kilo, järelikult tuleks ka seda arvesse võtta vedru valikul?
Tuttav remondimees väidab, et auto esiotsa tõstmiseks ei pea tingimata vedrusid välja vahetama. Et on ka võimalus, et treitakse tekstoliidist kettad, mis pannakse siis vedrude alla.
Selle teguviisi head ja vead?
Aitäh
Ilmselt on w124 vedrude teemat siin päris palju lahatud, aga olen siiski veidi nõutu, seetõttu uuriks veidi:
Minu autoks on siis 124, 200E, 91.a masin, manuaal.
Kuna esiots on suht madalaks ära vajunud, plaanin esivedrude vahetust. Olen lugenud foorumi teemadest, et vedrud valitakse vastavalt lisavarustusele. Kas see siis omakorda seotud auto raskusega? Et kui nt autol on peal kliima vms, siis teine vedru võrreldes suht plank masinaga?
Lasin eelmine suvi endale paigaldada terasest karterikaitse, mille kaal ka kuskil 8 kilo, järelikult tuleks ka seda arvesse võtta vedru valikul?
Tuttav remondimees väidab, et auto esiotsa tõstmiseks ei pea tingimata vedrusid välja vahetama. Et on ka võimalus, et treitakse tekstoliidist kettad, mis pannakse siis vedrude alla.
Selle teguviisi head ja vead?
Aitäh