27-04-2008, 11:06 AM
Panin eile siis suverattad alla (ned mis kaasas olid) ja vaatasin ja ohkasin ..oh neid swenssone :biggergrin: veljed 18" ja 8" laiad ...nad olid osanud kahele veljele peale panna 225/40 kummid ja kahele 245/45 kummid ...mystika
Kuna aga mul mitte mingit tahtmist polnud enam ilusaid naelkumme krõbistada, nipitasin need kuidagi ikka alla ... ja mis kummalist hakkas juhtuma .... autol lylitub 60 km/h ise sisse cruiscontrol programm sujuvaks kiirusetõusuks (noh just nagu hoiad cruiscontroli hooba yleval ) ... mõtlesin ,et mida värki ...enne normaalsete ratastega seda polnud ...ja nyyd äkitselt vaat mis . ...
Järeldus ... liigsuur rataste kõrguse (esi ja tagarataste kõrguse vahe pea 3 cm)vahe ajab aju sassi (impulss cruisi tuleb kiiruse mõõduks ABS/ARS kanali kaudu)... usun ,et swensson nende ratastega (suvekatega) ise polnud sõitu teinudki . Esmaspäeval proovin mindagi asjalikumat alla leida..... eks saab siis testida. Arvan ,et kui ette panna 225/45 ja taha 245/40 peaks asi ok olema ... seal kõrgusevahe ehk napilt 0,5cm ..mis aga omakorda aju ei aja lolliks . Mis arvate?
Kuna aga mul mitte mingit tahtmist polnud enam ilusaid naelkumme krõbistada, nipitasin need kuidagi ikka alla ... ja mis kummalist hakkas juhtuma .... autol lylitub 60 km/h ise sisse cruiscontrol programm sujuvaks kiirusetõusuks (noh just nagu hoiad cruiscontroli hooba yleval ) ... mõtlesin ,et mida värki ...enne normaalsete ratastega seda polnud ...ja nyyd äkitselt vaat mis . ...
Järeldus ... liigsuur rataste kõrguse (esi ja tagarataste kõrguse vahe pea 3 cm)vahe ajab aju sassi (impulss cruisi tuleb kiiruse mõõduks ABS/ARS kanali kaudu)... usun ,et swensson nende ratastega (suvekatega) ise polnud sõitu teinudki . Esmaspäeval proovin mindagi asjalikumat alla leida..... eks saab siis testida. Arvan ,et kui ette panna 225/45 ja taha 245/40 peaks asi ok olema ... seal kõrgusevahe ehk napilt 0,5cm ..mis aga omakorda aju ei aja lolliks . Mis arvate?
"Mercedes и в Африке Mercedes"