21-04-2008, 01:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2008, 01:38 PM ja muutjaks oli R129.)
Selge see, et erinevad signaalid liiguvad mööda erinevaid valguskaalbeid.
Kuid mind huvitas just see asjaolu, et TÄPIPEALT sama väljundsignaaliga juhitakse täpipealt samu tooteid erinevalt.
Arutasin ka ühe itimehega ja ka tema arvas sama, et (kliima)klapp kust info läbi läheb paneb järjekorranumbri vms kaasa ja siis alles teatud arvu klappide läbimisel "tekib" niiöelda õige käsk, millest aru saadakse.
Mareki teooria ka põnev kuid mulle jääb ikkagi mu arvamus Pole küll uurinud kuid eeldan, et klappe juhitakse ikka ükshaaval, mitte kõiki korraga.
Aga asi läheb ikka hulluks ära - näiteks uuel CLil ei pidavad tuli enam niisama auto küljes põlema hakkam, vaid tuleb Stuttgartist kood küsida ja see siis autole sisestada ja siis saab alles konkreetse varuosa auto küljes tööle.
Kuid mind huvitas just see asjaolu, et TÄPIPEALT sama väljundsignaaliga juhitakse täpipealt samu tooteid erinevalt.
Arutasin ka ühe itimehega ja ka tema arvas sama, et (kliima)klapp kust info läbi läheb paneb järjekorranumbri vms kaasa ja siis alles teatud arvu klappide läbimisel "tekib" niiöelda õige käsk, millest aru saadakse.
Mareki teooria ka põnev kuid mulle jääb ikkagi mu arvamus Pole küll uurinud kuid eeldan, et klappe juhitakse ikka ükshaaval, mitte kõiki korraga.
Aga asi läheb ikka hulluks ära - näiteks uuel CLil ei pidavad tuli enam niisama auto küljes põlema hakkam, vaid tuleb Stuttgartist kood küsida ja see siis autole sisestada ja siis saab alles konkreetse varuosa auto küljes tööle.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858