20-04-2008, 11:00 PM
Andres Kirjutas:nomaitia... W ja ESP ei tapa mootorit ära. Gaasipedaali ka vajutasid või on seal 3.2 mootor vahel? Minu kupee on näinud 15.0 400m aega, 15,6 suudab sellega igaüks sõita, naine sõitis 15,5. Ja 310Nm 162kw...
Stock 2003.a. E500 veerandmiil on 14,2. Nalja teeme või?
0 - 30 (sec): 2.2
0 - 45 (sec): 3.8
0 - 60 (sec): 5.8
0 - 75 (sec): 8.4
1/4 Mile (sec @ mph): 14.24 @ 99.55
30 - 0 (ft): 31.57
60 - 0 (ft): 120.22
W211 E 500
Antall sylindre 8 (V)
Antall ventiler 24
Slagvolum 4966 cm3
Kompresjon 10,0
Effekt 306 HK ved 5600 o./min.
Dreiemoment 460 Nm ved 2700-4250 o./min.
Drivstofftank 80 liter
Felger 8 J x 17
Dekk 245/45 R 17
Akselerasjon 0-100 km/t 6,0 sekunder
Topphastighet 250 km/t
Eks ma saan kunagi rohkem katsetada.
Seal ma käisin niisama nalja tegemas.
Põmst kui ruumi on, siis ma saan igal pool PerformanceBoxiga ära mõõta. Oleneb teekattest ja ilmast jms.
Sinu rahustuseks võin öelda, et on täiesti V8 ja vägagi mõnusa häälega. Võid tulla mõnikord vaatama, kui ei usu. Ma ise küll näitama ei viitsi tulla.
Eilsel üritusel tulidki suht halvad ajad inimestel.
Olen kindel, et tuleks ka alla 14seki aeg, kui piisavalt palju harjutada ja head tingimused on, aga see pole selle auto eesmärk.
Mul on ta igapäevasõidukiks, millega on lihtsalt hea vahest ka kiiremini sõita.
väikemees, korra jah kahjuks jäin 2kuuks lubadest ilma.
Sõitsin Audrusse võistlustele. Magasin hommikul sisse. Tiimi treiler koos võidusõiduautoga oli juba seal. Panin endise Peoleo juures kiirusehoidja 250km/h peale. Kui viadukti alt läbi jõudsin, siis mõtlesin, et krt äkki ikka on kuskil võmmid. Võtsin kiirusehoidja maha ning kulgesin edasi. Pidurit ei vajutanud. Aga siis hüppas üks politseihärra otse keset teed. No ikka kaugemal, aga hüppas konkreetselt tee peale. Peatasin auto loomulikult kinni. Radarisse jäin 213km/h. Ehk siis 3km/h veaga täpselt 100km/h üle.