31-03-2008, 12:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2008, 01:01 AM ja muutjaks oli Virolainen.)
w123 200d (alias Eeslike)
Ostetud Soomes romula värava tagant 800 euri. 2 aastat tagasi. Läbisõit oli 462 000. Praeguseks lisandunud umbes 50 000 km
Remont:
esiamordid, vist 500kr tk, tagaamordid, 500 kr tk. tagalaagrid, 700 kr tk, esilaagrid 300 kr, hõõgsüüterelee, tagapidurisadulad 450 kr tk. Klotsid kõik kokku miski 700 krooni, tagaumised rattakilbid 1100 kr 2 tk. Töökodadele kokku töö eest maksnud vast 8000 krooni.
Varuosadeks ostetud miski 400 euri eest 2 masinat mis "puhtaks tehtud" (istmed, radikas, genekas, 3L diisel mootor, esimene iluvõre, rehvid lõpuni sõidetud, 3,07 differ, salongi jubinaid nii et jube, käigukast juba alla keeratud) Tööriisatd hangitud miski 3000 krooni eest.
Kord läks radikas jääss-30 c -ga. Radikas ja veepump varumasinatelt kasutusse läksid.
Sain tünga 5 -se käigukastiga, oli veoauto oma! Muidugi aru sain sellest alles siis kui juba ringi sõitsin. Esimine käik oli üliaeglustatud. Kuusankoskisse se läks ja varukast alla. Kast tappis ära ka akrdaani liigendristi, nii et sai seegi (kasutatud) uus alla keeratud. Kasti seiklus about 10 000 mind vaesemaks tegi. Aga siis ostsin Alfameri raamatu ja hakkasin ise kruttima.
Miski 4 õlivahetust kahh tehtud.
Boonus: tehnika harrastus.
Tjuuning-: Apexi õhufilter 1800 krooni, elektri ventikas radikale 300 krooni, andur sellele 150 krooni. Helisüsteeme aretatud miski 5000 krooni eest. Praaeguseks juba raadio lagunes ära ja vaja uut.
Ühesõnaga: Juppide hinnad on sellised et erilist muret nad ei valmista ja miskit teha vaja on üsna harva. 2007 suvel Eestis sõitsin masinaga miskit 8 kuud üldse kapotti peaaegu lahti tegmatta, va 1 õlivahetus, ja polnud kahh miskit viga.
Auto jätkuvalt kasutuses. Otsin talle kompressorit ja tegelen ennatava hooldusega.
Ostetud Soomes romula värava tagant 800 euri. 2 aastat tagasi. Läbisõit oli 462 000. Praeguseks lisandunud umbes 50 000 km
Remont:
esiamordid, vist 500kr tk, tagaamordid, 500 kr tk. tagalaagrid, 700 kr tk, esilaagrid 300 kr, hõõgsüüterelee, tagapidurisadulad 450 kr tk. Klotsid kõik kokku miski 700 krooni, tagaumised rattakilbid 1100 kr 2 tk. Töökodadele kokku töö eest maksnud vast 8000 krooni.
Varuosadeks ostetud miski 400 euri eest 2 masinat mis "puhtaks tehtud" (istmed, radikas, genekas, 3L diisel mootor, esimene iluvõre, rehvid lõpuni sõidetud, 3,07 differ, salongi jubinaid nii et jube, käigukast juba alla keeratud) Tööriisatd hangitud miski 3000 krooni eest.
Kord läks radikas jääss-30 c -ga. Radikas ja veepump varumasinatelt kasutusse läksid.
Sain tünga 5 -se käigukastiga, oli veoauto oma! Muidugi aru sain sellest alles siis kui juba ringi sõitsin. Esimine käik oli üliaeglustatud. Kuusankoskisse se läks ja varukast alla. Kast tappis ära ka akrdaani liigendristi, nii et sai seegi (kasutatud) uus alla keeratud. Kasti seiklus about 10 000 mind vaesemaks tegi. Aga siis ostsin Alfameri raamatu ja hakkasin ise kruttima.
Miski 4 õlivahetust kahh tehtud.
Boonus: tehnika harrastus.
Tjuuning-: Apexi õhufilter 1800 krooni, elektri ventikas radikale 300 krooni, andur sellele 150 krooni. Helisüsteeme aretatud miski 5000 krooni eest. Praaeguseks juba raadio lagunes ära ja vaja uut.
Ühesõnaga: Juppide hinnad on sellised et erilist muret nad ei valmista ja miskit teha vaja on üsna harva. 2007 suvel Eestis sõitsin masinaga miskit 8 kuud üldse kapotti peaaegu lahti tegmatta, va 1 õlivahetus, ja polnud kahh miskit viga.
Auto jätkuvalt kasutuses. Otsin talle kompressorit ja tegelen ennatava hooldusega.