29-03-2008, 08:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2008, 01:23 AM ja muutjaks oli Rolz.)
ad:Minu ostetud Mercedes-Benz kujunes küll üheks suureks murelapseks.Autoks on c220d 1996 w202.Sai ta ostetud raadi autoturult.Esimesel päeval ilmnesid juba neli väiksemat õlileket.Helistasin müüjale,et olgu korda tehtud,teadsin et 7 päeva seadus kehtib.Viisin auto tema juurde,3 suutis ta kõrvaldada.Paari päeva pärast tagasisaamist hakkas reduktor ulguma,selleks ajaks oli 7 päeva täis ja jägi see minu remontida(laagrid olid läbi).Täna õli kontrollides avastasin,et õli oli viimasest kontrollimisest kõvasti juurde tulnud,lükkasin näpu paisupaaki,mis seejärel süsimust.Mis arvate kas plokikaanetihend või plokk ja mis võiks remont maksta?
Ja muidugi on talle ka mingi vale sumbutaja alla ratsitud keskmine pütt on mingi imeväike pandud,sellest ka vist vali müra kui gaasi põhja lükkad?
Muidugi lekkis tal veel klaasipesuvedeliku paak aga see juba väiksem mure.Aku kooles ka õige pea pärast ostmist ära.Mingi vibra tekkis ka järsku ükspäev rooli kui üle soti sõidad.Loodan,et rattad lihtsalt tasakaalust väljas.
Ühesõnaga minu esimese Mercedes-Benz ost kujunes küll väga negatiivseks,eelmiste 2 bmw ja audiga mul küll sellised muresid ei olnud,et üks asi muudkui teise järel üles oleks öelnud.Mersuga pole veel 10000 km. sõita saanud.
Ja muidugi on talle ka mingi vale sumbutaja alla ratsitud keskmine pütt on mingi imeväike pandud,sellest ka vist vali müra kui gaasi põhja lükkad?
Muidugi lekkis tal veel klaasipesuvedeliku paak aga see juba väiksem mure.Aku kooles ka õige pea pärast ostmist ära.Mingi vibra tekkis ka järsku ükspäev rooli kui üle soti sõidad.Loodan,et rattad lihtsalt tasakaalust väljas.
Ühesõnaga minu esimese Mercedes-Benz ost kujunes küll väga negatiivseks,eelmiste 2 bmw ja audiga mul küll sellised muresid ei olnud,et üks asi muudkui teise järel üles oleks öelnud.Mersuga pole veel 10000 km. sõita saanud.