28-03-2008, 09:27 PM
muidugi saab vaakumit kontrollida järgnevalt: vajutad pidurit seisva mootoriga ja hoiad pedaali all, siis paned mootori käima ja kuskil sekundite jooksul peaks piduripedaal korras pumba korral alla vajuma-kui alla ei vaju on kas pump peetis v hammasratas, mis pumpa edasi veab-mul enda 2 liitrisel 202-l kooles pump ära ja vahetada oli vaja ka hammasratas-pump maksis silberis mingi ca 2 kilo-hammakas ca 8 kilo ja vahetamine mingi 4 vist oli-niiet kokku mingi 4-ndiku auto hinnast...
samas läheb pumbalt jäme voolik ainult pidurivõimendisse ja muu vaakum läbi peenikese kõrre, mis on tagasivooluklapi küljes samal jämmel voolikul. Kusjuures peetis pump teeb parajat kolinat, ennem kui täitsa laiali lendab...
samas läheb pumbalt jäme voolik ainult pidurivõimendisse ja muu vaakum läbi peenikese kõrre, mis on tagasivooluklapi küljes samal jämmel voolikul. Kusjuures peetis pump teeb parajat kolinat, ennem kui täitsa laiali lendab...