Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
õliamordid
#6
v6sa Kirjutas:Oh jumal...:help: Veel üks nivootustatud kolmConfusedad:

Kas vanal mootoril oli pump, mis toimis või olid torud juba enne läbi lõigatud?

Nivoosüsteemi toimimise kohta on üksjagu kirjutatud.

Nivooamortide asemel saab panna tavalised, aga vedrud peab kah kangemate vastu vahetama. Originaalid on arvestatud amortide abile. Sellest on kah kirjutatud - otsing abiks.

Mis puudutab tagaosa kõrguse muutust veo tahatulekul, siis selle põhjustab üksiku tugivarre kasutamine tagavedrustuses. Samamoodi käituvad ka sierra ja teised ühe õõtsaga tagavedused. Amortidega pole siin midagi pistmist.:eureka:

Vanal mootoril kõik süsteem toimis, tõstis ja lasi madalaks ka kui auto kaua seisabSmile
Aga vot ma nüüd ei teagi, kui ma seda toru mis lekkis välja vahetan kas ta mul hakkab seda tagumist osa uuesti tõstma või ei, sest kust ta seda "signaali" nüüd saab et tõsta või mitte kui teine mootor on, ja kui ma seda uut mootorit ühendasin , siis mingit amordi süsteemi ma seal küll ei näinud:S

Mida ma teen siis nüüd?Big Grin
W123!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
õliamordid - Autor: Hydroid - 26-03-2008, 08:08 PM
RE: õliamordid - Autor: custom - 26-03-2008, 08:43 PM
RE: õliamordid - Autor: v6sa - 26-03-2008, 08:46 PM
RE: õliamordid - Autor: Hydroid - 26-03-2008, 09:04 PM
RE: õliamordid - Autor: v6sa - 26-03-2008, 09:24 PM
RE: õliamordid - Autor: Hydroid - 26-03-2008, 09:39 PM
RE: õliamordid - Autor: v6sa - 26-03-2008, 09:52 PM
RE: õliamordid - Autor: Hydroid - 26-03-2008, 11:24 PM
RE: õliamordid - Autor: v6sa - 27-03-2008, 11:19 AM
RE: õliamordid - Autor: Hydroid - 27-03-2008, 03:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne