26-03-2008, 09:39 AM
Eriti lustlik on jõust pakatava bikega lasta mööda ohtraid 70-ne alasid meie maanteedel, asend ülisportlik, kuid hoog...
Ma tõsiselt fännasin CBR 600 sissepritsega R4 mootorit, mis vedas ühtlaselt ka juba madalatel pööretel ja andis võimaluse ka pöörded 14 000 peale ajada kui tuju oli.
Aga sõiduasendasend on meie kiiruste tarvis tõeliselt tõbine.
IMHO on eestisisesteks sõitudeks parim valik ühepotine endurokas, mis võimaldab linnas vilkalt liikuda ning asfaltteedelt ka kruusale keerata ja kenasid kohti külastada.
Pikemateks otsteks valiks reisi iseloomust lähtuvalt suurema matkaenduro või siis tõsisema matkaratta.
Samas on need raiped jälle linnas veidi tülikad sõita.
Seega tsiklitega on üks igavene jama ideaalset on krdi keeruline leida.
Seetõttu sai minust ka 560 SEC omanik, kuna ühtegi erinevatele tujudele ja soovidele vastavat universaalratast leida ei suutnud.
Ma tõsiselt fännasin CBR 600 sissepritsega R4 mootorit, mis vedas ühtlaselt ka juba madalatel pööretel ja andis võimaluse ka pöörded 14 000 peale ajada kui tuju oli.
Aga sõiduasendasend on meie kiiruste tarvis tõeliselt tõbine.
IMHO on eestisisesteks sõitudeks parim valik ühepotine endurokas, mis võimaldab linnas vilkalt liikuda ning asfaltteedelt ka kruusale keerata ja kenasid kohti külastada.
Pikemateks otsteks valiks reisi iseloomust lähtuvalt suurema matkaenduro või siis tõsisema matkaratta.
Samas on need raiped jälle linnas veidi tülikad sõita.
Seega tsiklitega on üks igavene jama ideaalset on krdi keeruline leida.
Seetõttu sai minust ka 560 SEC omanik, kuna ühtegi erinevatele tujudele ja soovidele vastavat universaalratast leida ei suutnud.
amatöörautojuht