23-03-2008, 06:37 PM
nii aga minu vito sai tunda selle diisli tuunimise kahjulikkusest... nüüd tahmab... muidu pea 200k sai läbisõitu lastud enne kui sedasi tegema hakkas... kuid jõud raugenud pole...
(tsekki ja paberid sain kaasa)
selle jublaka istutas peale muidugi eelmine omanik juba kuid näet minu kätte jõudes sai siis nii... mina sain sõita 10k läbisõitu enne kui mustama hakkas...
nu nüüd väljalaset natukene modida ja turbo välja vahetada paneb jälle nagu noorestpeast... niipalju oskas minu mehhaanik mulle mainida...
kõige rohkem piina sai kat, ja turbo hakkas lihtsalt immitsema... pakkusin välja turbo remondi kuid sellepeale kosteti, et remonditud turbo ei pruugi eriti palju selle kõrgema rõhuga vastu pidada.
(olen tunda saanud kõrge rõhu kahjulikkusest turbole. kui nissanil turbo võll pooleks sai lastud ja ega eriti ilus vaatepilt see polnud mis sealt pärast välja tuli):bash:
Peale kõike seda mis nüüd tuleb bussil ette võtta julgen ikka veel soovitada softi vahetust/tuuning BOX'i.
(tsekki ja paberid sain kaasa)
selle jublaka istutas peale muidugi eelmine omanik juba kuid näet minu kätte jõudes sai siis nii... mina sain sõita 10k läbisõitu enne kui mustama hakkas...
nu nüüd väljalaset natukene modida ja turbo välja vahetada paneb jälle nagu noorestpeast... niipalju oskas minu mehhaanik mulle mainida...
kõige rohkem piina sai kat, ja turbo hakkas lihtsalt immitsema... pakkusin välja turbo remondi kuid sellepeale kosteti, et remonditud turbo ei pruugi eriti palju selle kõrgema rõhuga vastu pidada.
(olen tunda saanud kõrge rõhu kahjulikkusest turbole. kui nissanil turbo võll pooleks sai lastud ja ega eriti ilus vaatepilt see polnud mis sealt pärast välja tuli):bash:
Peale kõike seda mis nüüd tuleb bussil ette võtta julgen ikka veel soovitada softi vahetust/tuuning BOX'i.