18-03-2008, 11:45 PM
buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus
3.0 on janusem kui 3,5 linnas vahe pea 2L sajale . Kere kipub roostetama , liistude alt , esitiivad , tagaluugi kroomliistujuurest . Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta . Tagaklaas ,et ei oleks õhumulliga klaasi alanurkades . Peeglid võiksid üle kontrollida , et ei lapendaks . Veermik lase kindlalt üle kontrollida . Auto ise raske ja isegi kui puxid läbi ei anna sileda ja konarliku teepuhul eriti tunda , küll aga rööpas tee puhul jääb auto kuidagi vedelaks . Mootor peaks nurruma ...kui käib valjema laginaga siis põhjust pihustiocasi vahetada . Jälgi ka et servo (uste ja luugi isesulgumine ukse või luugi esimesse astmesse kinnilükkamisel) töötaks . Tüüpviga on samuti roolivõimu lekkimine .
Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:
Kui autot on hooldatud kenasti siis on temaga üsna mitmeid tuhandeid km-d võimalik probleemivabalt kulgeda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"