15-03-2008, 01:30 AM
Väiksema töökoja eelis on see, et saad minna ja rääkida otse remondimehega veast.
Silber jne. suures teeninduses räägid sa letivennale, et "a'la viga on selline, vahetatud on jupp 1, jupp 2, 3, 4, 5, 6....
Jäänud on nüüd kallid (ntx. elektroonika) jupid, mis maksavad.... ütleme 30, 50 ja 70k.
Palun kontrollige neid."
Letivend vaatab sulle kalasilmadega otsa ja kirjutab sinu nähes töökäsule : AUTO EI TÖÖTA.
KÕIK. :biggergrin:
Ja siis loomulikult ei suuda remondimees viga leida, aega(raha) läheb palju, tulemust pole ja klient on püha viha täis.
90% probleemidest ongi sellest tingitud.
Kahjuks tekib selline suhtumine väga kergesti, piisab ühest sellise "asiaatliku" mõtlemisega tegelasest kollektiivis ja teised hakkavad samuti käituma.
Surnud ring.
Silber jne. suures teeninduses räägid sa letivennale, et "a'la viga on selline, vahetatud on jupp 1, jupp 2, 3, 4, 5, 6....
Jäänud on nüüd kallid (ntx. elektroonika) jupid, mis maksavad.... ütleme 30, 50 ja 70k.
Palun kontrollige neid."
Letivend vaatab sulle kalasilmadega otsa ja kirjutab sinu nähes töökäsule : AUTO EI TÖÖTA.
KÕIK. :biggergrin:
Ja siis loomulikult ei suuda remondimees viga leida, aega(raha) läheb palju, tulemust pole ja klient on püha viha täis.
90% probleemidest ongi sellest tingitud.
Kahjuks tekib selline suhtumine väga kergesti, piisab ühest sellise "asiaatliku" mõtlemisega tegelasest kollektiivis ja teised hakkavad samuti käituma.
Surnud ring.
W124 E500 Limited