11-03-2008, 02:47 PM
Kuidas siis ruttu ja imelihtsalt poleerida kollektorit
KOLLEKTORI POLEERIMINE
eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja (tõlkimatu rõve sõim), mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja piiks ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto piiks ve ?
KOLLEKTORI POLEERIMINE
eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja (tõlkimatu rõve sõim), mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja piiks ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto piiks ve ?