10-03-2008, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2008, 11:04 PM ja muutjaks oli tank.)
Kui auto saarelt odavalt käes,siis miks mitte.Enda jaoks ehitad ju-siis teed erilise hoolega.
Veits raha tuleb kulutada roolilati,karbi ja mõne vidina peale veel.
Samas on hea,kui uued varuosad külge saab ju.Salongidetailid kuskil lammaris ei tohiks väga palju maksta.Pole just hullult nõutav kaup.
Tartus ühel kodanikul Tiigi tänava lõpus töökoda on.Tema toob saare pealt igast autosid ja vist tõstab isegi rooli ringi kui vaja.Tal juba aastate pikkused kogemused sellega.Pead ise uurima.Viimati seal käisin oli hoov audisid täis ja ta ise liikus miskise UK numbritega autoga ringi.Liikus ka siin foorumis ringi kasutaja jrrrr nime all vist.
Mingit räiget keevitust pole vaja.Tehase poolt juba pedaaliavade kohadki keresse märgitud.
Nokitsemist on,tegijam vend pidi 3 päevaga vahetuse ära tegema.
Veits raha tuleb kulutada roolilati,karbi ja mõne vidina peale veel.
Samas on hea,kui uued varuosad külge saab ju.Salongidetailid kuskil lammaris ei tohiks väga palju maksta.Pole just hullult nõutav kaup.
Tartus ühel kodanikul Tiigi tänava lõpus töökoda on.Tema toob saare pealt igast autosid ja vist tõstab isegi rooli ringi kui vaja.Tal juba aastate pikkused kogemused sellega.Pead ise uurima.Viimati seal käisin oli hoov audisid täis ja ta ise liikus miskise UK numbritega autoga ringi.Liikus ka siin foorumis ringi kasutaja jrrrr nime all vist.
Mingit räiget keevitust pole vaja.Tehase poolt juba pedaaliavade kohadki keresse märgitud.
Nokitsemist on,tegijam vend pidi 3 päevaga vahetuse ära tegema.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Sigmar Avald
56 913 150