10-03-2008, 07:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2008, 07:31 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kui sa rooli ümber tõstad, siis saad ka arvele, muidu mitte.
Jaapanist toodud subarud/mitsubishid/toyotad tehakse parempoolse liikluse jaoks, saab arvele küll.
Neil tuleb vahetada roolilatt, torpeedoplekk + muu kola salongis.
Kui mersul on kaitsmeplokk teisele poole viidud vasakpoolse rooliga autodel, siis ilmselt neid ümber tõsta ei anna.
Ühesõnaga, ei tasu see asi ära. Eriti w202 puhul, kus hinnad pole teab mis kõrged. Kui mingi AMG saad odavalt, siis oleks ehk jumet.
Jaapani autosid tehakse päris massiliselt ümber, sest hinnad on neil päris kallid (100-400k), aga ise saadakse tavaliselt alla 30k kätte. Ja kui siit osta laksuga kere, siis saab asja väga odavalt tehtud. Ma näen päevast päeva erinevaid jaapani masinaid, millel tõstetakse rool teiselepoole.
Keevitamist, silikoonitamist ja aretamist on küllaga, juhtmete pikendusi jne.
Edit: Ja tavalisi jaapani autosid naljalt isegi keegi aretama ei hakka. Tehakse seepärast, et japan-spec (ehk siseturu) autod on oluliselt parema tehnikaga.
Ja eelkõige tulevad nad siia rallide jaoks. Tartusse vähemalt.
Jaapanist toodud subarud/mitsubishid/toyotad tehakse parempoolse liikluse jaoks, saab arvele küll.
Neil tuleb vahetada roolilatt, torpeedoplekk + muu kola salongis.
Kui mersul on kaitsmeplokk teisele poole viidud vasakpoolse rooliga autodel, siis ilmselt neid ümber tõsta ei anna.
Ühesõnaga, ei tasu see asi ära. Eriti w202 puhul, kus hinnad pole teab mis kõrged. Kui mingi AMG saad odavalt, siis oleks ehk jumet.
Jaapani autosid tehakse päris massiliselt ümber, sest hinnad on neil päris kallid (100-400k), aga ise saadakse tavaliselt alla 30k kätte. Ja kui siit osta laksuga kere, siis saab asja väga odavalt tehtud. Ma näen päevast päeva erinevaid jaapani masinaid, millel tõstetakse rool teiselepoole.
Keevitamist, silikoonitamist ja aretamist on küllaga, juhtmete pikendusi jne.
Edit: Ja tavalisi jaapani autosid naljalt isegi keegi aretama ei hakka. Tehakse seepärast, et japan-spec (ehk siseturu) autod on oluliselt parema tehnikaga.
Ja eelkõige tulevad nad siia rallide jaoks. Tartusse vähemalt.