08-03-2008, 09:39 PM
hents99 Kirjutas:Täna just tõin küüraka remondist ära. Lasin esimesed õõtsapuksid, kondid ja rattalaagrid vahetada. Paar päeva tagasi vahetasin ise kettad+klotsid.
Ei ütleks, et just kõige kallimad jupid on. Ise kasutan febi-bilstein juppe remontimiseks.
Nüüd auto jälle haudvaikne....
Pidevalt korras hoitud, siis pole mingit suurt üllatust oodata. Aeg-ajalt ikka tasuks juppe vahetada, just veermiku osi, mitte lasta täiesti ära surra juppidel, siis ühe korraga remontida päris kirves laks.
Ahjaa, kuna ema sõidab S`iga, siis juhtus ükspäev selline lugu, et mingi debiilik sõitis lahtisel pinnatud kattel täie kiirusega nii, et kive lendas. Ja loomulikult 1 kivi jättis suunatule sisse 2cm diameetrise augu. Teine kivi lendas esiklaasi, nüüd mõraneb, puurida ei saa enam.
Ja suunatuledega oli nii, et 1 osta ei saanud, sest samasugust poest ei saand nagu küljes, pidin mõlemad ära vahetama.
Mainin ära, miks ütlesin, et ema sõidab. Mina oleksin selle idika kinni püüdnud(ja ehk talle ühtteist ka selgeks teinud :evil: ) ja siis oleks asjad kindlustuse kaudu ära ajanud. Aga noh...nüüd tuleb oma õlg alla panna.
Õnneks saan ma väga heade hindadega juppe, ja remont on suhtkoht sõbrahinnaga kindlas kohas.
Aga muidu auto nagu auto ikka. Eks raskemate masinatega kuluvad lihtsalt veermiku osad kiiremini, kuid küürakal on need võrreldes 7`ste bemmidega kõvemast materjalist ja kestavad kauem.
Noh, vähemalt saab õõtsapukse eraldi vahetada... Nende kivide eest pole ka keegi kaitstud ning vaevalt ka järgi sõitmine peale vaimse rahulduse midagi oleks andnud, ega keegi naljalt kindlustuses kivi omaks võtailly:
Krt minesa võta nüüd kinni, kumba siis tahta, kas 140 või 203T...
Eh, eks ole aega natuke ringi ka vaadata. Palju nt 3 liitrine sadanelikümmend maanteel 90 juures diislit alla neelab (reaalselt)?
perpetum mobile