08-03-2008, 01:49 AM
Tehke mis tahate, mina ka aru ei saa, miks peaks Mercedes-Benz'i esindus tegelema Toyota pirni vahetusega....seda enam, et seda ei saa just oluliseks puuduseks nimetada auto puhul....
Aga muust osast ei räägi, uue ja kalli autoga on norm käija, kõik OK.
Aga suhtumine, no ma ei või, endal head võrdlused, kuna autod väga erinavad.
Aga W126.....parimad kogemused varuosade ostmisel...kui hinnaküsimuse peale saad vastuse: "Kallis" ja seda kaks korda järjest....et sul nagunii raha pole, et seda osta...kurb on vaadata, et tavaline palgaline varuosamüüja on võtnud endale ülesande minu majanduslikku sesiukorda hinnata....
Suvel käisin 560 SECiga 250 000 hooldust tegemas (et service raamat edasi jookseks). Masendav - pean ise saksa keelt tõlkima ja service raamatuga vehkima, mis on vaja teha. Muuga ei suudetud hakkama saada kui õlivahetusega..arusaam 250 000 hooldusest, kuigi service raamatus on kõik kirjas, mis vaja teha...ja ütlesin 5x et tehke kõik, mis 250 000 hooldus ette näeb....Aga iga silmapaar vahib sellise näoga, et mida sa siin oma panniga teed....
G-ga (400CDI) käija pole mingi probeem, keegi ei vaata kahtlaselt ja altkulmu.....
Puudub absoluutne lugupidamine selle vastu, mis ei ole just hetk tagasi müügisalongi uksest välja sõitnud....see on kurb ja ilmselt ei muutu ka kunagi...Tean nii mõndagi inimest, kes on loobunud MB ostmisest ja omamisest just Silberauto tõttu...
Ei tea mis elu Maardus on aga samas Tataris on öö ja päev Järvega võrreldes, ainult väga positiivsed kogemused.
Aga muust osast ei räägi, uue ja kalli autoga on norm käija, kõik OK.
Aga suhtumine, no ma ei või, endal head võrdlused, kuna autod väga erinavad.
Aga W126.....parimad kogemused varuosade ostmisel...kui hinnaküsimuse peale saad vastuse: "Kallis" ja seda kaks korda järjest....et sul nagunii raha pole, et seda osta...kurb on vaadata, et tavaline palgaline varuosamüüja on võtnud endale ülesande minu majanduslikku sesiukorda hinnata....
Suvel käisin 560 SECiga 250 000 hooldust tegemas (et service raamat edasi jookseks). Masendav - pean ise saksa keelt tõlkima ja service raamatuga vehkima, mis on vaja teha. Muuga ei suudetud hakkama saada kui õlivahetusega..arusaam 250 000 hooldusest, kuigi service raamatus on kõik kirjas, mis vaja teha...ja ütlesin 5x et tehke kõik, mis 250 000 hooldus ette näeb....Aga iga silmapaar vahib sellise näoga, et mida sa siin oma panniga teed....
G-ga (400CDI) käija pole mingi probeem, keegi ei vaata kahtlaselt ja altkulmu.....
Puudub absoluutne lugupidamine selle vastu, mis ei ole just hetk tagasi müügisalongi uksest välja sõitnud....see on kurb ja ilmselt ei muutu ka kunagi...Tean nii mõndagi inimest, kes on loobunud MB ostmisest ja omamisest just Silberauto tõttu...
Ei tea mis elu Maardus on aga samas Tataris on öö ja päev Järvega võrreldes, ainult väga positiivsed kogemused.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”