07-03-2008, 05:11 PM
Karl Kirjutas:Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota, räägime siis Mersudest. Sprinteril läks summuti katki, hääled nagu V8 USA raual. Läksin siis kohale, selgus et busse Järval enam ei tehta, Maardu rida. Okei, mis teha, logistiliselt oleks mulle Järve küll ideaalne (kohe kõrval töötan). Maardus öeldi järjekorraks 2 nädalat. Okei, bussi on remonditud ainult Silberis ja tahtsin nii jätkata, panin aja kinni. Kuna ei teadnud keegi täpselt mis jupp katki on, ütlesin Järvel, et äkki saaks korra peale ajada ja vaadata mis seal täpselt viga. Saaks selle jupi remondiajaks ära tellida kui laos pole jne. Müürsepp vaatas mind sellise näoga, et mida veel!?! Ei neil pole sellist aega ega võimalust. Ega midagi, sõitsin siis 2 nädalat V8 häältega ringi ja siis Maardusse. Loomulikult läbipõlenud osa laos ei olnud, panin uue aja nädal aja pärast. Kokku sõitsin siis 3 nädalat plärisevalt ringi mingi 2500 eeku maksva jupi pärast, sest Järvel lihtsalt oli suht savi mis seal bussi all toimub. Muide, see buss ja ka eelmine sealt uuena ostetud ja ainult seal remonditud.
Asi tõesti silberi suhtumises ainult. Arvatavasti asi muutuks kui Silberile tekiks mingi teine firma kõrvale kes sammuti Mersut hooldaks ja müüks.
Omal kogemust aasta ABC motorsiga, sealgi järjekord 2 nädalat, kui korra helistasin, et bussil on üks pidur nats peael, siis paluti homseks buss tuua, et küllap jõuab kusagil vahel üle vaadata, ega ei saa ju lasta 2 nädalat pidur peal ringi sõitta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans