07-03-2008, 03:06 PM
Karl Kirjutas:Box Kirjutas:Selle pirni vahetuse minu isiklik arvamus on ( mitte tööandja) , et see on sama hea, kui minna Loomaaia väravasse ja sealt küsida banaani.
Meie majast tõesti 200 m kaugusel on orig. Toyota esindus olemas. Miks siis mitte kenasti juhatada inimene õigesse kohta?
Eelistatud seisus on ikka Mercedese omanikud.
Nagu ise lugesite läheb keskmiselt vormistamise ja toimetamise peale ca 15-30 minutit. Ja uskuge mind meistritel on ainuke võimalus tegeleda vormistamiste ja muude küsimustega ainult siis, kui kliente ei ole.
Hakkad vormistama sisse autot mis ei ole ,kunagi käinud ( kindlasti ei ole ka klient kunagi käinud) programmidesse, teed töökäsu, leiad expressServise mehe, kes koheselt vahetaks pirni ( kellel on enivei päeva tööd ees mis on 10x tähtsamad) ajad auto sisse ja siis selgub, et ei oska seda tuld lahti võtta või pole sellist pirni. Milleks teha endale lisa tööd`? Reeglina sellistele klientidele ei sobi hinnad ja jne jne jne. Ühesõnaga ükski heategu ei jää karistmata.
Ma oleks veel aru saanud, kui tegemist oleks elulise probleemiga näiteks sõidaks Mercedes-Benz keskuse ette auto millel on rehv puru ja tagavara ei ole jne jne. Kindlasti aidatakse. Park pirn läbi ei takista ju sõitmast 200 m õigesse kohta?
Veelkord tegemist on minu isikliku arvamusega.
Teistes teenindustes kus klient sai abi ei vormistatud midagi pooltel juhtudel a ´la anna 25.- jne. Vot selline tegu on karistatav igas majas.
Ma ei tea, kuidas mujal aga meil ei välju laost mitte ükski asi ilma arveta. Kui meister leiab ise pirni krt teab kust siis ei ole tal mingit alust küsida kliendilt raha.
Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota, räägime siis Mersudest. Sprinteril läks summuti katki, hääled nagu V8 USA raual. Läksin siis kohale, selgus et busse Järval enam ei tehta, Maardu rida. Okei, mis teha, logistiliselt oleks mulle Järve küll ideaalne (kohe kõrval töötan). Maardus öeldi järjekorraks 2 nädalat. Okei, bussi on remonditud ainult Silberis ja tahtsin nii jätkata, panin aja kinni. Kuna ei teadnud keegi täpselt mis jupp katki on, ütlesin Järvel, et äkki saaks korra peale ajada ja vaadata mis seal täpselt viga. Saaks selle jupi remondiajaks ära tellida kui laos pole jne. Müürsepp vaatas mind sellise näoga, et mida veel!?! Ei neil pole sellist aega ega võimalust. Ega midagi, sõitsin siis 2 nädalat V8 häältega ringi ja siis Maardusse. Loomulikult läbipõlenud osa laos ei olnud, panin uue aja nädal aja pärast. Kokku sõitsin siis 3 nädalat plärisevalt ringi mingi 2500 eeku maksva jupi pärast, sest Järvel lihtsalt oli suht savi mis seal bussi all toimub. Muide, see buss ja ka eelmine sealt uuena ostetud ja ainult seal remonditud.
Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota,
Sinul on oma arvamus minul oma ja mõlemal on meil selleks õigus.
Keegi pole kedagi kuu peale saatnud nagu väidad vaid juhatati minu arvamuse kohaselt täiesti mõistetavalt õigesse kohta.
Sinu juhtum on küll ehe näide, kuidas asjad olema ei peaks jällegi muidugi minu isiklik arvamus.( kui see muidugi nii oli nagu sa väidad mingi võimaluse oleks vast ikka saanud aga kinldasti mitte kohe, kuna bussi tõstukeid on täpselt 2 tk ja nende peale on reeglina elu minutite pealt ette planeeritud 1-3 nädalaks.) Ja mingit vabandust siin olla ei saa, et ei ole aega vaadata jne.
Rohkem ma ei kommenteeriks asju. Avaldasin enda arvamust pirni vahetuse osas ja kui jätkame siis on teada, kuhu see teema välja jõuab.