07-03-2008, 01:11 PM
Selle pirni vahetuse minu isiklik arvamus on ( mitte tööandja) , et see on sama hea, kui minna Loomaaia väravasse ja sealt küsida banaani.
Meie majast tõesti 200 m kaugusel on orig. Toyota esindus olemas. Miks siis mitte kenasti juhatada inimene õigesse kohta?
Eelistatud seisus on ikka Mercedese omanikud.
Nagu ise lugesite läheb keskmiselt vormistamise ja toimetamise peale ca 15-30 minutit. Ja uskuge mind meistritel on ainuke võimalus tegeleda vormistamiste ja muude küsimustega ainult siis, kui kliente ei ole.
Hakkad vormistama sisse autot mis ei ole ,kunagi käinud ( kindlasti ei ole ka klient kunagi käinud) programmidesse, teed töökäsu, leiad expressServise mehe, kes koheselt vahetaks pirni ( kellel on enivei päeva tööd ees mis on 10x tähtsamad) ajad auto sisse ja siis selgub, et ei oska seda tuld lahti võtta või pole sellist pirni. Milleks teha endale lisa tööd`? Reeglina sellistele klientidele ei sobi hinnad ja jne jne jne. Ühesõnaga ükski heategu ei jää karistmata.
Ma oleks veel aru saanud, kui tegemist oleks elulise probleemiga näiteks sõidaks Mercedes-Benz keskuse ette auto millel on rehv puru ja tagavara ei ole jne jne. Kindlasti aidatakse. Park pirn läbi ei takista ju sõitmast 200 m õigesse kohta?
Veelkord tegemist on minu isikliku arvamusega.
Teistes teenindustes kus klient sai abi ei vormistatud midagi pooltel juhtudel a ´la anna 25.- jne. Vot selline tegu on karistatav igas majas.
Ma ei tea, kuidas mujal aga meil ei välju laost mitte ükski asi ilma arveta. Kui meister leiab ise pirni krt teab kust siis ei ole tal mingit alust küsida kliendilt raha.
Meie majast tõesti 200 m kaugusel on orig. Toyota esindus olemas. Miks siis mitte kenasti juhatada inimene õigesse kohta?
Eelistatud seisus on ikka Mercedese omanikud.
Nagu ise lugesite läheb keskmiselt vormistamise ja toimetamise peale ca 15-30 minutit. Ja uskuge mind meistritel on ainuke võimalus tegeleda vormistamiste ja muude küsimustega ainult siis, kui kliente ei ole.
Hakkad vormistama sisse autot mis ei ole ,kunagi käinud ( kindlasti ei ole ka klient kunagi käinud) programmidesse, teed töökäsu, leiad expressServise mehe, kes koheselt vahetaks pirni ( kellel on enivei päeva tööd ees mis on 10x tähtsamad) ajad auto sisse ja siis selgub, et ei oska seda tuld lahti võtta või pole sellist pirni. Milleks teha endale lisa tööd`? Reeglina sellistele klientidele ei sobi hinnad ja jne jne jne. Ühesõnaga ükski heategu ei jää karistmata.
Ma oleks veel aru saanud, kui tegemist oleks elulise probleemiga näiteks sõidaks Mercedes-Benz keskuse ette auto millel on rehv puru ja tagavara ei ole jne jne. Kindlasti aidatakse. Park pirn läbi ei takista ju sõitmast 200 m õigesse kohta?
Veelkord tegemist on minu isikliku arvamusega.
Teistes teenindustes kus klient sai abi ei vormistatud midagi pooltel juhtudel a ´la anna 25.- jne. Vot selline tegu on karistatav igas majas.
Ma ei tea, kuidas mujal aga meil ei välju laost mitte ükski asi ilma arveta. Kui meister leiab ise pirni krt teab kust siis ei ole tal mingit alust küsida kliendilt raha.