01-03-2008, 01:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2008, 02:15 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
1.Võtad esimese silindri pihusti maha(eeldusel,et mootor on sul juba koos)
2.Paned näpu augu ette ja hakkad mootorit keerama käbist kellaosuti suunas niikaua,kui leiad üles survetakti.Siis peavad ka märgid kohakuti olema(hooratta rihmaseibi märgid ja noolekujuline plekk omavahel)
3.Nüüd kui sa keeraksid hooratast vastupäeva 24 kraadi peale peaks asi paigas olema.Praktikas on aga nii,et kett on välja veninud ja täpset seadistust sa ei saa.Selleks siis teha järgmist.
4.Keera mootorit julgelt vastukella tagasi,kasvõi veerand pööret ja siis kellaosuti liikumise suunas kuni 24 kraadi märgini.
5.Pump maas paika.Pumba võlli peale käib võru,mille soon peab ühtima võlli soonega.Vala pumba sektsioonidesse kütet(eeldusel,et torusid peal pole) ja keera pumpa,siis näed,millises avas kütus liigub.Kui see HAKKAB toimub esimeses,on asi korras.See moment peab olema väga täpselt tabatud.Ära edasi keera.
6.Pump keskasendis peale,eeldusel,et pumbamärgid ühtiksid mootori ploki sisse pressitud märgi/soonega.
7.Kui mootor käib,saad + - poole liigutamisega veel timmida.
ps.võta mõni vana pihustitoru,lõika paari cm.kõrguselt maha ja pane sinna otsa läbi kummivooliku vahetüki paras klaastoru.Kui sa nüüd keerad selle pumba esimesse sektsiooni,valad kütet pooleldi täis,siis näed täpselt kütuse liikumise alguse ja suuna.Võid seda kasutada ka siis,kui pump on juba peal et teha täiendav ülekontrollimine,jälgides kraade hoorattal ja vedeliku liikumist.
2.Paned näpu augu ette ja hakkad mootorit keerama käbist kellaosuti suunas niikaua,kui leiad üles survetakti.Siis peavad ka märgid kohakuti olema(hooratta rihmaseibi märgid ja noolekujuline plekk omavahel)
3.Nüüd kui sa keeraksid hooratast vastupäeva 24 kraadi peale peaks asi paigas olema.Praktikas on aga nii,et kett on välja veninud ja täpset seadistust sa ei saa.Selleks siis teha järgmist.
4.Keera mootorit julgelt vastukella tagasi,kasvõi veerand pööret ja siis kellaosuti liikumise suunas kuni 24 kraadi märgini.
5.Pump maas paika.Pumba võlli peale käib võru,mille soon peab ühtima võlli soonega.Vala pumba sektsioonidesse kütet(eeldusel,et torusid peal pole) ja keera pumpa,siis näed,millises avas kütus liigub.Kui see HAKKAB toimub esimeses,on asi korras.See moment peab olema väga täpselt tabatud.Ära edasi keera.
6.Pump keskasendis peale,eeldusel,et pumbamärgid ühtiksid mootori ploki sisse pressitud märgi/soonega.
7.Kui mootor käib,saad + - poole liigutamisega veel timmida.
ps.võta mõni vana pihustitoru,lõika paari cm.kõrguselt maha ja pane sinna otsa läbi kummivooliku vahetüki paras klaastoru.Kui sa nüüd keerad selle pumba esimesse sektsiooni,valad kütet pooleldi täis,siis näed täpselt kütuse liikumise alguse ja suuna.Võid seda kasutada ka siis,kui pump on juba peal et teha täiendav ülekontrollimine,jälgides kraade hoorattal ja vedeliku liikumist.