01-03-2008, 11:36 AM
24 kraadi enne ülemist surnud seisu
Ehk kui pumbast küte tulema hakkas siis võtad pumba ära uuesti, keerad mootorit, et oleks 24 kraadi enne seda kui esimene kolb üles jõuab ja paned pumba tagasi. Vaatad, et oleks ikka enne töötakti algust ehk siis nukkvõlli märgid peaksid ka kohe-kohe kohakuti jõudma.
Nukkvõlli märk läheb paikka siis kui esimene kolb on täpselt üleval.
Kui nüüd mootori käima peaksid saama siis ei tõmba pumpa väga kõvasti mootori külge kinni, ja keerad töötaval mootoril reguleerimis poldist pumpa edasi, tagasi (W123 on ikka selline asi?) kuni sinu arvates mootor hästi käib, väga ei lagise ja ei aja mingit ebamäärast tossu kah. Seda eeldusel, et sul ka pihustid on korralikud, muidu võib su mootor ka nende pärast tossata.
Ehk kui pumbast küte tulema hakkas siis võtad pumba ära uuesti, keerad mootorit, et oleks 24 kraadi enne seda kui esimene kolb üles jõuab ja paned pumba tagasi. Vaatad, et oleks ikka enne töötakti algust ehk siis nukkvõlli märgid peaksid ka kohe-kohe kohakuti jõudma.
Nukkvõlli märk läheb paikka siis kui esimene kolb on täpselt üleval.
Kui nüüd mootori käima peaksid saama siis ei tõmba pumpa väga kõvasti mootori külge kinni, ja keerad töötaval mootoril reguleerimis poldist pumpa edasi, tagasi (W123 on ikka selline asi?) kuni sinu arvates mootor hästi käib, väga ei lagise ja ei aja mingit ebamäärast tossu kah. Seda eeldusel, et sul ka pihustid on korralikud, muidu võib su mootor ka nende pärast tossata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans