01-03-2008, 11:04 AM
Laur Kirjutas:Süütenurk peaks olema 24 kraadi enne ÜSS.
Paned pumba külge (suvalt) gaas põhja, keerad mootorit ringi, vaatad kui pumba pealt küte tulema hakkab 1 syl otsast (pihusti torusi külje pole), nüüd võtad pumba maha uuesti, keerad mootori õige kohapeale paned pumba külge ja proovid käivitada.
Kui maha võttes pump paigast ei liikunud siis vedas. Tavaliselt tahab tänu plunseri vedrudele paigast minna.
W124 on sellejaoks stopper, 123 kogemus puudub, teooria on sama.
Ise olen sellise meetodiga pumbad peale pannud ja töötavad ilusti. Viimase lihvi annad muidugi töötava mootoriga.
Edu!
PS. Pumpa võid ka laupeal proovida (ettevaatlikult, et nuuti ei vigastaks) paikka keerata juhul kui on niipalju pumbas kütet sees.
Süütenurk 24 kraadi küll, aga mis nurk see on, kus see on ?
Kas saan õigesti aru, et mootori keeran vända otsast nii, et esimene kolb on täpselt üleval ja siis hakkan pumpa külge panema ?
Või on nii, et mootor ükskõik mis asendis ja panen pumba külge, keeran kuni kütet tuleb esimesest, siis pump maha ja mootor esimene kolb üles, siis pump külge ?
Kas nüüd võin juba käivitada ?
Kuidas töötaval mootoril seda reguleerida täpsemalt siis juba ?
Oskad ehk näpunäiteid anda, et kuidas lõpp häälestust teha ?