29-02-2008, 10:02 PM
Süütenurk peaks olema 24 kraadi enne ÜSS.
Paned pumba külge (suvalt) gaas põhja, keerad mootorit ringi, vaatad kui pumba pealt küte tulema hakkab 1 syl otsast (pihusti torusi külje pole), nüüd võtad pumba maha uuesti, keerad mootori õige kohapeale paned pumba külge ja proovid käivitada.
Kui maha võttes pump paigast ei liikunud siis vedas. Tavaliselt tahab tänu plunseri vedrudele paigast minna.
W124 on sellejaoks stopper, 123 kogemus puudub, teooria on sama.
Ise olen sellise meetodiga pumbad peale pannud ja töötavad ilusti. Viimase lihvi annad muidugi töötava mootoriga.
Edu!
PS. Pumpa võid ka laupeal proovida (ettevaatlikult, et nuuti ei vigastaks) paikka keerata juhul kui on niipalju pumbas kütet sees.
Paned pumba külge (suvalt) gaas põhja, keerad mootorit ringi, vaatad kui pumba pealt küte tulema hakkab 1 syl otsast (pihusti torusi külje pole), nüüd võtad pumba maha uuesti, keerad mootori õige kohapeale paned pumba külge ja proovid käivitada.
Kui maha võttes pump paigast ei liikunud siis vedas. Tavaliselt tahab tänu plunseri vedrudele paigast minna.
W124 on sellejaoks stopper, 123 kogemus puudub, teooria on sama.
Ise olen sellise meetodiga pumbad peale pannud ja töötavad ilusti. Viimase lihvi annad muidugi töötava mootoriga.
Edu!
PS. Pumpa võid ka laupeal proovida (ettevaatlikult, et nuuti ei vigastaks) paikka keerata juhul kui on niipalju pumbas kütet sees.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans