27-02-2008, 01:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2008, 01:21 PM ja muutjaks oli Martin.)
Teretulemast foorumisse!
Enda kogemused MB-ga järgmised:
Sai Saksast lasta tuua endale C200 T 1997.a., atm, no ja hind oli suht OK. Arvestasin kohe igaks juhuks juurde ka nii 10-20K remondiraha. Ja nii ka üldjoontes läks. Läbi oli õhukululugeja (BAKT-is 3800.-, Silber pakkus 5000.-), nukkvõlli andur (ca. 1200.-), lisaks lasin ära vahetada kohe õlid mootoris ja automaatkastis, kütusefiltri, šarniirid (Autoabist 290.-/tk). Aja jooksul tegelenud erinevate asjadega lisaks: aknapesu düüs kapoti peal (500.- Silber), rooliamort (ca. 500.-), pendelhoob (ca. 400.-), roolisüsteemis üks varras, täpselt ei jäänud meelde (1700.-), abs-andur taga (1200.-), esiamordid (KYB amordid 1000.-/tk) jne. Tõin siis siia mõned näited juppide hindadest.
Kütusekulu enda arvestuste kohaselt: linnas 9,6-11l (oleneb sõidustiilist, tavaliselt ikka 10l), maanteel 90km/h ca. 7l. Keskmine kulu sõites nii linnas kui ka maanteel jääbki kuskil 9,4-9,6l kanti, sest tavaliselt saab maanteel suvel kiiremini sõidetud.
Auto muidugi tuues oli sõidukorras ja osasid asju poleks isegi vaja vahetada olnud, aga olen ka paras pedant selles suhtes, et kui midagi ikka koliseb või on tunda erinevusi/anomaaliaid, siis ka kohe lasen korda teha/teen ise korda.
Autost ka.
Igati mõnus liikur ja sees ruumi ka minu jaoks küllalt (rohkem kui 3-ses BMW-s), 2.0 mootor liigutab ilusalt seda suht rasket kere (tühimass 1420 kg). Mulle isiklikult meeldib MB juures just roolisüsteem - autot on hea ja mugav juhtida, rool on mõnus ja täpne ning lisaks veel pöörderaadius parem, kui mõnel miniautol. Pidurid on väga head - esimene auto endal, mille ABS-ga olen rahul. Käigukast on uimane, mis muidugi mõnes mõttes hea, kuna ei aja liigselt kihutama ning kickdowni kasutades liigub masin erksalt. Käike vahetab ilusti. Mootorid on ka suht lärmakad, eriti külmast peast, samas aga töökindlad - pole äkilised, kuid samas 5 inimest sees ja jõudu liikuda ilusti. Sillad tunduvad olevat väga tugevad, arvestades meie tänavaid ja teid. Veojõukontroll töötab mõnusalt, pole veel talvel kasutatud lamellrehvidega kuhugile kinni jäänud. Istmed on küll keskmisest veidi kõvemad, kuid toetavad ilusti ja pikka otsa sõites ei väsita - mulle meeldivad!
Eks see igaühe enda maitse asi ole, kuid mulle see auto istub ja aeg-ajalt autot remontida lasta pole probleem. Suhtumise asi ka. Jupid hea hinnaga ja mootor ning sillad vastupidavad.
Kui küsimusi on või abi vaja, siis kirjuta julgelt!
Edu otsimisel ja ostmisel!
Enda kogemused MB-ga järgmised:
Sai Saksast lasta tuua endale C200 T 1997.a., atm, no ja hind oli suht OK. Arvestasin kohe igaks juhuks juurde ka nii 10-20K remondiraha. Ja nii ka üldjoontes läks. Läbi oli õhukululugeja (BAKT-is 3800.-, Silber pakkus 5000.-), nukkvõlli andur (ca. 1200.-), lisaks lasin ära vahetada kohe õlid mootoris ja automaatkastis, kütusefiltri, šarniirid (Autoabist 290.-/tk). Aja jooksul tegelenud erinevate asjadega lisaks: aknapesu düüs kapoti peal (500.- Silber), rooliamort (ca. 500.-), pendelhoob (ca. 400.-), roolisüsteemis üks varras, täpselt ei jäänud meelde (1700.-), abs-andur taga (1200.-), esiamordid (KYB amordid 1000.-/tk) jne. Tõin siis siia mõned näited juppide hindadest.
Kütusekulu enda arvestuste kohaselt: linnas 9,6-11l (oleneb sõidustiilist, tavaliselt ikka 10l), maanteel 90km/h ca. 7l. Keskmine kulu sõites nii linnas kui ka maanteel jääbki kuskil 9,4-9,6l kanti, sest tavaliselt saab maanteel suvel kiiremini sõidetud.
Auto muidugi tuues oli sõidukorras ja osasid asju poleks isegi vaja vahetada olnud, aga olen ka paras pedant selles suhtes, et kui midagi ikka koliseb või on tunda erinevusi/anomaaliaid, siis ka kohe lasen korda teha/teen ise korda.
Autost ka.
Igati mõnus liikur ja sees ruumi ka minu jaoks küllalt (rohkem kui 3-ses BMW-s), 2.0 mootor liigutab ilusalt seda suht rasket kere (tühimass 1420 kg). Mulle isiklikult meeldib MB juures just roolisüsteem - autot on hea ja mugav juhtida, rool on mõnus ja täpne ning lisaks veel pöörderaadius parem, kui mõnel miniautol. Pidurid on väga head - esimene auto endal, mille ABS-ga olen rahul. Käigukast on uimane, mis muidugi mõnes mõttes hea, kuna ei aja liigselt kihutama ning kickdowni kasutades liigub masin erksalt. Käike vahetab ilusti. Mootorid on ka suht lärmakad, eriti külmast peast, samas aga töökindlad - pole äkilised, kuid samas 5 inimest sees ja jõudu liikuda ilusti. Sillad tunduvad olevat väga tugevad, arvestades meie tänavaid ja teid. Veojõukontroll töötab mõnusalt, pole veel talvel kasutatud lamellrehvidega kuhugile kinni jäänud. Istmed on küll keskmisest veidi kõvemad, kuid toetavad ilusti ja pikka otsa sõites ei väsita - mulle meeldivad!
Eks see igaühe enda maitse asi ole, kuid mulle see auto istub ja aeg-ajalt autot remontida lasta pole probleem. Suhtumise asi ka. Jupid hea hinnaga ja mootor ning sillad vastupidavad.
Kui küsimusi on või abi vaja, siis kirjuta julgelt!
Edu otsimisel ja ostmisel!