22-02-2008, 07:44 PM
v6sa Kirjutas:Üldiselt pole kombeks foorumites teise postitusega niimoodi laiata.:mad:
Kui Sa vaevuksid vähe ringi vaatama, siis oleksid teadlik foorumisofti pangeminekust, mistõttu kadus peale Sinu väärtpostituse ka hulk muud.ad:Teema juhtumi kohta on siin:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=7771
Padi ei lähe sellest pange, et teda koos rooliga ühelt võllilt teisele tõstetakse. Aga kas konkreetne padi auto elektroonikaga ühildub (ehk kas padi ikka tööötab kriitisel hetkel) oskavad ehk teised arvata.
Ja pildid pead ikka ise üles otsima!:eureka:
Hea küll, vabandused siis minu poolt. Ei osanud arvata et foorumi andmebaas sedasi üles ütleb.
Vanema rooli pilt selline
![[Pilt: 9750861.jpg]](http://img7.auto24.ee/auto24/560/861/9750861.jpg)
Uuema rooli pilt selline
![[Pilt: 9083631.jpg]](http://img7.auto24.ee/auto24/560/631/9083631.jpg)
Tänud ka Jaanusele.
Arvatavasti peaks siis funkama kui spidomeetris tulukesed põlema ei hakka.
Arvasin, et äkki on MB'del mingi süsteem mis jälgib pidevalt ühendust turvapatjade vahel. Ehk siis kui korra lahti ühendada ja tagasi panna hakkab pärast tuluke vilkuma vms.
BMW'l piisas spido lahti ühendamisest kui pidi juba seda airbagi tulukest vaatama hakkama. Viga võis ka mujal olla aga muud nagu ei näppinud. Tahtsin lihtsalt ühte läbi läinud pirni ära vahetada.
Nii et kui airbagi tuluke kenasti kustu jääb peale rooli vahetamist siis tasub isegi proovida.
Keegi multifunktsionaalse ehk uuema välimusega rooli hinda oskab kommenteerida?
Olen töötanud politseis 15a varsti kauem kui sina vana oled."Ma saan ka vanemaks."Ära targuta siin.