14-02-2008, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2008, 04:23 PM ja muutjaks oli Oliverk.)
kodanikud, ärgem väänakem fakte.
ma kirjutasin eelnevalt:
kõik mis algab 3.0l võtavad sinna 15l/100km kanti eriti veel kui sõitmist tuleb enamuses linnas.
15liitri kanti on suht sama mis 14l
teiseks linnas sõites ei saa mina 5liitrise mootoriga alla 15l -vaid maantee/linn kokku, ning minu arvutused põhinevad teoorial: paak ääreni täis kuniks hakkab põlema kollane tuli, vaatan spidot ja see annan 400-420km, bensu jaama minnes selgub, et paaki mahub 72liitrit, seega lihtne matemaatiline tehe ütleb: 7200/400=18l/100km on kulu.
kolmandaks ei tasuks segi ajada eri aastate 5 liitriseid ja eri mudelite 5 liitriseid, kuna sõltuvalt mootorist ja mudelist tarbivad need kõik erinevat kogust kütust 100km kohta.
neljandaks, ma isiklikult aravn, et kodanik kes otsutas osta 3 või enam liitrise mootoriga isendi, ei hakka muretsema oma neljarattalise kütuse kulu üle, sest ta juba ostu tehes otsustas selle ära, et see kütuse teema pole tema jaoks probleem!
the end.
ma kirjutasin eelnevalt:
kõik mis algab 3.0l võtavad sinna 15l/100km kanti eriti veel kui sõitmist tuleb enamuses linnas.
15liitri kanti on suht sama mis 14l
teiseks linnas sõites ei saa mina 5liitrise mootoriga alla 15l -vaid maantee/linn kokku, ning minu arvutused põhinevad teoorial: paak ääreni täis kuniks hakkab põlema kollane tuli, vaatan spidot ja see annan 400-420km, bensu jaama minnes selgub, et paaki mahub 72liitrit, seega lihtne matemaatiline tehe ütleb: 7200/400=18l/100km on kulu.
kolmandaks ei tasuks segi ajada eri aastate 5 liitriseid ja eri mudelite 5 liitriseid, kuna sõltuvalt mootorist ja mudelist tarbivad need kõik erinevat kogust kütust 100km kohta.
neljandaks, ma isiklikult aravn, et kodanik kes otsutas osta 3 või enam liitrise mootoriga isendi, ei hakka muretsema oma neljarattalise kütuse kulu üle, sest ta juba ostu tehes otsustas selle ära, et see kütuse teema pole tema jaoks probleem!
the end.
MB C320CDI