07-02-2008, 10:03 AM
Ilmselt peetakse silmas, et kasti sisu on sama mis M3-el. Seda, et poldivöö kattub kahtlen. Lisaks on 16v-del ka õli jahutus radikas ning armatuuri keskkonsooli alaosas ka lisanäidikud õli temp., stopper-km kesmine kiirus, ja voltmeeter.
EVO-de 4* hüdraulika oli vist tolle aja trend ja minupärast oleks võinud olemata olla. Selle asemel võinuks näiteks olla coilover tüüpi vedrustus.
Kapottidel räägitakse, et on erinevus uuema-vanema tüübi vahel. Samas ise pole võrrelnud.
EVO-de 4* hüdraulika oli vist tolle aja trend ja minupärast oleks võinud olemata olla. Selle asemel võinuks näiteks olla coilover tüüpi vedrustus.
Kapottidel räägitakse, et on erinevus uuema-vanema tüübi vahel. Samas ise pole võrrelnud.