06-02-2008, 07:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2008, 07:29 PM ja muutjaks oli hents99.)
Python ja erkop oskavad ilmselt rohkem sõna võtta 16V koha pealt.
Niipalju kui mina tean, siis on erinevus difrites (16V LSD), käigukast dog-leg getrag (717.404).
Lisaks aktiivvedrustus (nivooamordid), istmed on kõrgete äärtega nii ees kui ka taga (vist recaro). Lisakellad keskkonsooli allosas.
Stabikavarda paksus peaks veel erinev olema.
Edit: Aga mersul kasutatava getragi ja M3 kastil on ühine vist ainult nimi. Getrag teeb ju paljudele autodele käigukaste. Erinevate mootorikinnitustega, aga ka kasti tüübid on erinevad.
Tugevaimad peaksid olema siis M5 ja Viperi 6-käigulised Getragid.
Ma mõtlesin ka ise viperi 6-käigulise kasti peale, vahetaks poldivöö ära ja naksti.
Niipalju kui mina tean, siis on erinevus difrites (16V LSD), käigukast dog-leg getrag (717.404).
Lisaks aktiivvedrustus (nivooamordid), istmed on kõrgete äärtega nii ees kui ka taga (vist recaro). Lisakellad keskkonsooli allosas.
Stabikavarda paksus peaks veel erinev olema.
Edit: Aga mersul kasutatava getragi ja M3 kastil on ühine vist ainult nimi. Getrag teeb ju paljudele autodele käigukaste. Erinevate mootorikinnitustega, aga ka kasti tüübid on erinevad.
Tugevaimad peaksid olema siis M5 ja Viperi 6-käigulised Getragid.
Ma mõtlesin ka ise viperi 6-käigulise kasti peale, vahetaks poldivöö ära ja naksti.