06-02-2008, 02:16 PM
Ütlen siis paar sõna oma vaatevinklist.
Esiteks ei ole minu eesmärk säilitada stock konditsiooni - see on ilmselt enamustele MB omanikele vastumeelt, sest enamus arvavad, et kui MB on midagi loonud, siis on see parim, mis teha andis. Ok olen nõus, et parim, mis oli kunagi, aga aeg on edasi läinud ja tehnika on arenend.
Asja juurde. Plussideks on lihtsus, töökindlus, juppide odavus ja vahetamisvõimalus nt w124 omadega - ehk suur valik ja kättesaadavus.
Minule meeldib just see kerekuju(kandiline), seepärast meeldivad ka teised sellised (w124, w126, R129). Tagasihoidlik.
Hea on ka sõiduasend, väga mugav, hea vaade, nii ette kui ka taha.
Nagu kõikide teistegi mersude puhul sõidumugavus, kõik kangid ja lülitid ühetimõistetavad ja mugavalt paigutatud. Selgelt loetavad kellad.
Parim kojamees.
Miinused minu jaoks: Tuuningvidinate vähene saadavus (mootor+käiguast+sidur+differ+pidurid+vedrustus). - need peab ise aretama.
Liialt pehme vedrustus.
Esiteks ei ole minu eesmärk säilitada stock konditsiooni - see on ilmselt enamustele MB omanikele vastumeelt, sest enamus arvavad, et kui MB on midagi loonud, siis on see parim, mis teha andis. Ok olen nõus, et parim, mis oli kunagi, aga aeg on edasi läinud ja tehnika on arenend.
Asja juurde. Plussideks on lihtsus, töökindlus, juppide odavus ja vahetamisvõimalus nt w124 omadega - ehk suur valik ja kättesaadavus.
Minule meeldib just see kerekuju(kandiline), seepärast meeldivad ka teised sellised (w124, w126, R129). Tagasihoidlik.
Hea on ka sõiduasend, väga mugav, hea vaade, nii ette kui ka taha.
Nagu kõikide teistegi mersude puhul sõidumugavus, kõik kangid ja lülitid ühetimõistetavad ja mugavalt paigutatud. Selgelt loetavad kellad.
Parim kojamees.
Miinused minu jaoks: Tuuningvidinate vähene saadavus (mootor+käiguast+sidur+differ+pidurid+vedrustus). - need peab ise aretama.
Liialt pehme vedrustus.