06-02-2008, 11:55 AM
rauntz Kirjutas:Krt kui ära tood, äkki oled valmis pisut demoma seda aparaati, sportlik huvi on tekkinud sellise vastu... Mul naisel tarvis autot ca 2-3 korda nädalas läbisõiduga max 40 km/ots. Mõlgutan ka vaikselt mõtteid... Kas sellist ka siinmail remonditakse/hooldatakse, oled uurinud?
pole midagi väga remontida ja hooldada, mis on ka üls põhjus, miks autotootjad ei viitsi neid toota. ainus hooldus on akude vahetamine (ca 100 kkm järel) ja sellel konkreetsel isendil ka veega täitmine (ca 2x aastas) aga muus osas on suhteliselt hooldusvaba. kui välja arvata tavalised silla jubinad, aga need on samad, kui tavalisel saxol. isegi piduriklotse peab oluliselt harvem vahetama, kuna pidurdamine käib põhiliselt mootoriga, st mootor pannakse generaatorina tööle ja seeläbi toodetakse osa voolu tagasi.
mis puutub elektri osa hooldamisse remonti, siis see on samuti suhteliselt lihtne ja sellest üritaks ise üle käia.
konkreetne isend, mis mul silmapiiril on suhteliselt pädev, 2001 aasta, 9kkm läbisõitu (ei vaidle !) ja 3500€
Aga siia toomisega on pisuke probleem, hetkel parim pakkumine on DHL'ilt, 20 kEEK, aga selleks peaks autot seal pransusmaal ca 200 kilomeetrit liigutama, sest Saint-Tropez on piisavalt karupees ja transporditeed sealt eriti läbi ei lähe.