31-01-2008, 10:36 AM
Tere tulemast foorumisse. Kui oled teemasid lugenud, siis peask olema selge, et MB laguneb sama palju, kui teisedki. Õnneks on enamus kuluvdetaile mõistliku hinnaga.
Nukker on firmateenenduse teema. Samas, 60 kEEK masina üle Silber just ei rõõmusta, kuna selle korral tuleb diagnostimisel ajusid liigutada, mitte diagnostikakompuutri ekraani jõllitada...
Üldiselt sobib harjutamiseks ilmselt c180, selle peaks vist 60 kEEK juba viisaka kätte saama, kui mitte väga uut tahta. See auto on piisavalt Mercedes-Benz, et saada selgust, kas MB on ikka Sinu jaoks või peaks ikkagi Corolla võtma. Usu, Corolla on töökindlam. Korduvalt tõestatud kurb fakt.
Kui soovitada isiklikust maitsest lähtuvalt, siis mina soovitaks viimase otsa 124 automaatkasti ja 2,8 bensumootoriga. Saab maanteel täitsa viisakalt kulgetud, on ruumi ja ei lagune väga koledasti. Tõsi, külgturvapatju pole ja roostetama kipub ning üleüldse on mõttetult vana ja suur auto.
Aga see-eest on ruumi ja liigub pea hääletult. Ning parandada oskab vaata, et iga remondikoht. Ning elektroonikat on vähe.
Tõsi, nii kupeel kui sedaanil pole pakiruum laiendatav salongi poole ja pakiruumi ava on kah kitsavõitu. Kuid see-eest on seda ruumi üsna palju, arvestades autoi vanust.
Universaalil on selle eest ruumi ikka väga palju
Nukker on firmateenenduse teema. Samas, 60 kEEK masina üle Silber just ei rõõmusta, kuna selle korral tuleb diagnostimisel ajusid liigutada, mitte diagnostikakompuutri ekraani jõllitada...
Üldiselt sobib harjutamiseks ilmselt c180, selle peaks vist 60 kEEK juba viisaka kätte saama, kui mitte väga uut tahta. See auto on piisavalt Mercedes-Benz, et saada selgust, kas MB on ikka Sinu jaoks või peaks ikkagi Corolla võtma. Usu, Corolla on töökindlam. Korduvalt tõestatud kurb fakt.
Kui soovitada isiklikust maitsest lähtuvalt, siis mina soovitaks viimase otsa 124 automaatkasti ja 2,8 bensumootoriga. Saab maanteel täitsa viisakalt kulgetud, on ruumi ja ei lagune väga koledasti. Tõsi, külgturvapatju pole ja roostetama kipub ning üleüldse on mõttetult vana ja suur auto.
Aga see-eest on ruumi ja liigub pea hääletult. Ning parandada oskab vaata, et iga remondikoht. Ning elektroonikat on vähe.
Tõsi, nii kupeel kui sedaanil pole pakiruum laiendatav salongi poole ja pakiruumi ava on kah kitsavõitu. Kuid see-eest on seda ruumi üsna palju, arvestades autoi vanust.
Universaalil on selle eest ruumi ikka väga palju