28-01-2008, 05:00 PM
Oot..kas tegu on turboga või turbota isendiga? Tagaluugil olev kiri viitaks justkui viimasele variandile. Mida aga siis teevad paremal tiival turboga diisli õhuvõtja pilud?
Võid vaadata ka seda, kas põhja all on alles karterit ja käigukasti katvad plastkaitsed. Kui ei, siis on midagi kemiseeritud. Lisaks võta lahti pagasiruumis mõlemal pool olevad katted (üks varjab tagavararatast ja teine (parempoolne tungrauda ning esmaabikarpi) ja tõsta üles akende tihendite alumised servad. Sealt üldjuhul ussitab ja mõnuga.
Mina viiks selle masina enne ostu müüjaga kokkuleppel ülevaatuspunkti ja laseks seal teha täieliku kontrolli (koos tahmasuse mõõtmisega). Siis saad ülevaate sellest, mis seisus too masin on. Ülevaatuspunktid suhtuvad sellistesse abipalvetesse üldjuhul positiivselt.
Masina vin-kood oleks ma mõistlik tuntud Venemaiselt lehelt läbi lasta. Saad vähemalt aimu sellest, mis varustuses ja kus ta on laia ilma läinud.
Tõenäoliselt ajab aastaarv siin hinna kenasti ülesse. Aastakest 3-4 vanemad isendis kulgevad suurusjärgus 15K odavamalt, seda sama spidomeetri näidu puhul.
Aga eks kõik sõltub konkreetse masina reaalsest tehnilisest seisukorrast.
Midagi võib muidugi näidata ka fakt, et auto on platsil juba alates sellest hetkest, kui puudel olid lehed veel puhta rohelised. Millal see oli...?
A.
Võid vaadata ka seda, kas põhja all on alles karterit ja käigukasti katvad plastkaitsed. Kui ei, siis on midagi kemiseeritud. Lisaks võta lahti pagasiruumis mõlemal pool olevad katted (üks varjab tagavararatast ja teine (parempoolne tungrauda ning esmaabikarpi) ja tõsta üles akende tihendite alumised servad. Sealt üldjuhul ussitab ja mõnuga.
Mina viiks selle masina enne ostu müüjaga kokkuleppel ülevaatuspunkti ja laseks seal teha täieliku kontrolli (koos tahmasuse mõõtmisega). Siis saad ülevaate sellest, mis seisus too masin on. Ülevaatuspunktid suhtuvad sellistesse abipalvetesse üldjuhul positiivselt.
Masina vin-kood oleks ma mõistlik tuntud Venemaiselt lehelt läbi lasta. Saad vähemalt aimu sellest, mis varustuses ja kus ta on laia ilma läinud.
Tõenäoliselt ajab aastaarv siin hinna kenasti ülesse. Aastakest 3-4 vanemad isendis kulgevad suurusjärgus 15K odavamalt, seda sama spidomeetri näidu puhul.
Aga eks kõik sõltub konkreetse masina reaalsest tehnilisest seisukorrast.
Midagi võib muidugi näidata ka fakt, et auto on platsil juba alates sellest hetkest, kui puudel olid lehed veel puhta rohelised. Millal see oli...?
A.