27-01-2008, 04:25 PM
Siin on juba häid soove jagatud. Panen ka siis enda kogemused ritta.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ja kirjeldan mälu järgi, aga:
Jõuülekanne (tagadiffer) on V12 teise korpusega ja ka sisu peaks tugevam olema kui V8 oma.
V12 kaalujaotus on tõesti viletsam kui V8 oma. Kuid kui kurve suure hooga ja kummide vilinal võtma ei hakka, siis vaevalt see igapäevast sõitu segab.
V12 kirstunael on pragunenud juhtmed ja kuumuse tõttu kannatada saanud elektroonika. Tal on kõike kaks (drosselklappe, süüteajusid, pritse ajusid) jne. Ehk siis kui mingi suur viga tuleb, siis V12 võtab kõrvast ikka vere lahti. See ei ole reegel vaid lihtsalt RISK millega peaksid arvestama.
Käigukast on V12 tugevam - andmete järgi kannatab V8 440 NM, 550 NM vastu. Sisu on neil praktiliselt sama - vist V12 on teatud sidurikettaid rohkem ja hammasrattad peaks ka sees teise tootekoodiga olema. Tõesti ei viitsi järele vaadata praegu.
Dünaamika ja kiirendus: kui pedaal põhja vajutada siis 0-100 ei ole väga suurt vahet kas V8 või V12. Tõesti ei ole. Seetõttu igapäevasel sõidul on V12 kindlasti mugavam - madalal on pöördemomenti ikka oluliselt rohkem ku V8 mootoril. Eks loomulikult tähendab see seda, et küttekulu on V12 ka oluliselt suurem.
Varuosadest ei oska rohkem öelda kui et vahet pole kui auto on omadega õhtal ja ostad RAIPE siis V8 maksab sulle väga palju ja V12 väga väga palju.
Minu soovitus - osta konkreetne auto - vahet pole kas V8 või V12. Peaasi, et ta oleks "maasikas".
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ja kirjeldan mälu järgi, aga:
Jõuülekanne (tagadiffer) on V12 teise korpusega ja ka sisu peaks tugevam olema kui V8 oma.
V12 kaalujaotus on tõesti viletsam kui V8 oma. Kuid kui kurve suure hooga ja kummide vilinal võtma ei hakka, siis vaevalt see igapäevast sõitu segab.
V12 kirstunael on pragunenud juhtmed ja kuumuse tõttu kannatada saanud elektroonika. Tal on kõike kaks (drosselklappe, süüteajusid, pritse ajusid) jne. Ehk siis kui mingi suur viga tuleb, siis V12 võtab kõrvast ikka vere lahti. See ei ole reegel vaid lihtsalt RISK millega peaksid arvestama.
Käigukast on V12 tugevam - andmete järgi kannatab V8 440 NM, 550 NM vastu. Sisu on neil praktiliselt sama - vist V12 on teatud sidurikettaid rohkem ja hammasrattad peaks ka sees teise tootekoodiga olema. Tõesti ei viitsi järele vaadata praegu.
Dünaamika ja kiirendus: kui pedaal põhja vajutada siis 0-100 ei ole väga suurt vahet kas V8 või V12. Tõesti ei ole. Seetõttu igapäevasel sõidul on V12 kindlasti mugavam - madalal on pöördemomenti ikka oluliselt rohkem ku V8 mootoril. Eks loomulikult tähendab see seda, et küttekulu on V12 ka oluliselt suurem.
Varuosadest ei oska rohkem öelda kui et vahet pole kui auto on omadega õhtal ja ostad RAIPE siis V8 maksab sulle väga palju ja V12 väga väga palju.
Minu soovitus - osta konkreetne auto - vahet pole kas V8 või V12. Peaasi, et ta oleks "maasikas".
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858