27-01-2008, 01:56 PM
Karl Kirjutas:Rolz Kirjutas:See odavam hooldada on selline blaa-blaa jutt, millest mina isiklikult ei lähtuks, kuna kui läheb P****e siis ei ole enam vahet, kas remondid 5,0 või 6,0 M119... Sellises mastaabis ja kontekstis nendele kulutava raha puhul ei saa väita, et 5,0 oleks kokkuhoid...
Sa räägid siin remondist, ma hooldusest. Kasvõi näiteks: sa ju tead mis maksab V8 küünlajuhtmete ja küünalde komplekt, pole ju eriti odav. Eeldatavalt V12 oluliselt kallim. Muidugi võib väita, et kui sellise auto ostad, siis see ei oma tähtsust jne. kuid siiski....siiski... Meibi mõne jaoks pole see hinnavahe oluline, meibi mõne jaoks on.
Ma ei taha üldse väita, et V12 halb on, lihtsalt mul endal mingi tõrge sees V8 suuremate mootorite ees, puudub nagu praktiline vajadus. Ja tema raskus on tema miinus kaalujaotuse suhtes, seda tunnistab Mercedes ise ka. Ma ei tea kuidas C140 peale on, kuid SL-i viib küll väga kaalust välja.
Vot just sinna ma tahangi välja jõuda, et kui hakatakse küünlale kuluvat raha lugema ja küünlajuhtmele kuluvat raha lugema, siis ei ole mõtet isegi 5,0 V8 poole vaadata....
See ei ole auto, mille ostmisel lähtuda küünaldele kuluvast rahast....
Ja muideks see ei ole W126 kus ostad suvalise juhtme peale hädapärst... 8/12 süütepooli jnejne....juhtmekoplekt maksab sama palju kui w126 küünlad+juhtmed+jagajakaas+rootor...
Silla koha pealt pole muud vahet, kui ainult hüdrauline vedrustus - hea asi omada aga see luksus nõuab meie teedel oma osa...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”