27-01-2008, 01:05 PM
See odavam hooldada on selline blaa-blaa jutt, millest mina isiklikult ei lähtuks, kuna kui läheb P****e siis ei ole enam vahet, kas remondid 5,0 või 6,0 M119... Sellises mastaabis ja kontekstis nendele kulutava raha puhul ei saa väita, et 5,0 oleks kokkuhoid...
See auto ja säästmine ja kokkuhoid ega kõik sellelaadsed väljendid ei käi omavahel absoluutselt kokku..ja ei tohi ka kokku puutuda...
Mis on fakt, millest mina lähtuks, et osta täiesti korralik isend, kontrollitud ajaloo ja kindla servicega...
Minu silmis on Mercedes-Benz auto, mida on odavam osta kui remontima...
Aga keegi teadjam võiks välja tuua, mille poolest 6,0 V12 erineb 5,0 V8 - sillad, kast, kere?
On mingeid erinevusi või õigem oleks küsida, mis need on?
Siis on mulle kuskilt veel silma jäänud, et M119 6,0 oli mootor, miller Daimler andis nn mitteametliku pikka garantii, ehk kui oli regulaarne service hooldus ja midagi juhtus, siis võeti veel aastaid hiljem jutule ilusti?
See auto ja säästmine ja kokkuhoid ega kõik sellelaadsed väljendid ei käi omavahel absoluutselt kokku..ja ei tohi ka kokku puutuda...
Mis on fakt, millest mina lähtuks, et osta täiesti korralik isend, kontrollitud ajaloo ja kindla servicega...
Minu silmis on Mercedes-Benz auto, mida on odavam osta kui remontima...
Aga keegi teadjam võiks välja tuua, mille poolest 6,0 V12 erineb 5,0 V8 - sillad, kast, kere?
On mingeid erinevusi või õigem oleks küsida, mis need on?
Siis on mulle kuskilt veel silma jäänud, et M119 6,0 oli mootor, miller Daimler andis nn mitteametliku pikka garantii, ehk kui oli regulaarne service hooldus ja midagi juhtus, siis võeti veel aastaid hiljem jutule ilusti?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”