27-01-2008, 12:53 AM
Tervist,
Olen juba varsti aasta aega jälginud müügis olevaid c140 mercedeseid, silma on jäänud see, et 500 on kõige minevam olnud, aga samas ei ole selle aja jooksul c140 kupeesid väga palju ka müügis olnud võrreldes teiste mercedestega. Olen lugenud ka foorumit siit ja vana foorumit, otsingust püüdnud kõike huvitavat leida selle masina kohta, aga ikkagi on jäänud painama paar küsimust, milledele ei ole vastuseid leidnud, nimelt et kas eelistada 500 või 600. Keegi kirjutas, et kui käsi ei karda õliseks teha, siis 600 ja et pidi ka palju reipamalt edasi astuma, samas kui ühe automüüjaga sai räägitud, siis mainis tema, et ennem saab rahakott tühjaks, kui 600ne Mercedes-Benz korda. Nendel on ka bensu kulus vahe sees, kuid see vahe teeb ennast tasa võimsuses ja minekus jällegi.
Kuidas on muidu ka üldine vastupidavus, ei ole leidnud, et kas nendel masinatel on jõuülekande osad samad või on 600'l tugevamad, kui mälu ei peta, siis eelmisel generatsioonil oli tippmudel tugevamatest komponentidest. Tean ka seda, et 96'endast aastast muutus isolatsiooni materjal juhtmetel, aga samas ei pidavat olema raske ka see juhtmete vahetus, kui aeg nendel oma töö teinud.
Ma ei ole inimene, kes naudiks fooritagant fooritaha rallitamist, küll aga meeldib mulle cruisida ja just seda see masin pakubki ning palju on ka maanteel sõite ja seal annab suur mootor ennast kõige paremini tunda.
Just sellepärast pöördungi nüüd teie poole, et ehk oleks kedagi, kes aitab nendele küsimustele lahenduse leida.
Olen juba varsti aasta aega jälginud müügis olevaid c140 mercedeseid, silma on jäänud see, et 500 on kõige minevam olnud, aga samas ei ole selle aja jooksul c140 kupeesid väga palju ka müügis olnud võrreldes teiste mercedestega. Olen lugenud ka foorumit siit ja vana foorumit, otsingust püüdnud kõike huvitavat leida selle masina kohta, aga ikkagi on jäänud painama paar küsimust, milledele ei ole vastuseid leidnud, nimelt et kas eelistada 500 või 600. Keegi kirjutas, et kui käsi ei karda õliseks teha, siis 600 ja et pidi ka palju reipamalt edasi astuma, samas kui ühe automüüjaga sai räägitud, siis mainis tema, et ennem saab rahakott tühjaks, kui 600ne Mercedes-Benz korda. Nendel on ka bensu kulus vahe sees, kuid see vahe teeb ennast tasa võimsuses ja minekus jällegi.
Kuidas on muidu ka üldine vastupidavus, ei ole leidnud, et kas nendel masinatel on jõuülekande osad samad või on 600'l tugevamad, kui mälu ei peta, siis eelmisel generatsioonil oli tippmudel tugevamatest komponentidest. Tean ka seda, et 96'endast aastast muutus isolatsiooni materjal juhtmetel, aga samas ei pidavat olema raske ka see juhtmete vahetus, kui aeg nendel oma töö teinud.
Ma ei ole inimene, kes naudiks fooritagant fooritaha rallitamist, küll aga meeldib mulle cruisida ja just seda see masin pakubki ning palju on ka maanteel sõite ja seal annab suur mootor ennast kõige paremini tunda.
Just sellepärast pöördungi nüüd teie poole, et ehk oleks kedagi, kes aitab nendele küsimustele lahenduse leida.