22-01-2008, 09:11 PM
Eks siis sammud silberauto poole ja sealt mõõdud/kolvid ka saad. Ära sa jumala pärast rem-mõõtu sisse pane...ma loodan et sellele mootorile pole üldse saadagi sellist asja.
Ma ei tea mis Sa plaanid aga alumiinium plokki ülepuurida nii, et kestma jääks, Eestis ei saa. Pindade töötlust ei tehta ja ma ei usu et sa kap-remonditud mootoriga ainult paar tuhat kilti sõita tahad...kui sedagi.
Veel 1 probleem mis on uute kolbide/rõngastega on see, et Al. silindri seinu ei saa ka hoonida, mistõttu sissesõit võib kujuneda ikka väga ulmeliselt pikaks ürituseks, sest sil. seinad on vanade kolbide/rõngaste poolt "peegliks" poleeritud.
Muidu kindlasti oled juppide hindasid uurinud...palju läheb v12 600 kone rõngad/saaled/tihendid et Korralikult alumine ots korda teha? Ennast hakkas lihtsalt ka huvitama..tulevikus võib vaja minna.
Ma ei tea mis Sa plaanid aga alumiinium plokki ülepuurida nii, et kestma jääks, Eestis ei saa. Pindade töötlust ei tehta ja ma ei usu et sa kap-remonditud mootoriga ainult paar tuhat kilti sõita tahad...kui sedagi.
Veel 1 probleem mis on uute kolbide/rõngastega on see, et Al. silindri seinu ei saa ka hoonida, mistõttu sissesõit võib kujuneda ikka väga ulmeliselt pikaks ürituseks, sest sil. seinad on vanade kolbide/rõngaste poolt "peegliks" poleeritud.
Muidu kindlasti oled juppide hindasid uurinud...palju läheb v12 600 kone rõngad/saaled/tihendid et Korralikult alumine ots korda teha? Ennast hakkas lihtsalt ka huvitama..tulevikus võib vaja minna.