18-01-2008, 11:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2008, 01:21 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Paljuski Janekiga nõus.
Ise eelistan samuti tehnopassis mitte ....Liising AS'i omanikuna näha.
Auto on ikkagi tarbeese ja iga inimese jaoks on tarbimisväärtus erinev. Mitte väga pikka aega tagasi oli siin populaarne vastus küsimuse peale, mis aasta auto on, osta kalender ja vaata aastaarve sealt. Lihtsalt aastatega lähevad autod odavamaks aga mõnede autode tarbimisväärtus (õige hooldamise korral) mitte oluliselt (w126 amen!).
Mis on tarbimisväärtuse komponendid?
- kütusekulu (ikkagi tahame ju punktist A punkti B jõuda).
- remondikulu (sama lugu)
- kindlustus (kasko) (liikluskindlustus kõigile kohustuslik, liisingumeestele kasko otsa).
- ja siis mõned kvalitatiivsed tarbimisväärtused:
- sõidumugavus?
- komplimentide arv nädalas?
- hea enesetunne?
- dünaamika?
Ja paneme nüüd kõik komponendid kokku, võrdleme soetushinnaga ja leiame value for money?
126 kere on odav osta, joob bensiinimootori korral (V8) palju kütust, on odav remontida, odav kindlustada, väga mugav sõita, teenib palju komplimente, annab hea enesetunde ja on võrreldes euro/riisiveskitega täitsa ookoo dünaamikaga. Seega, bang for buck on vana S'i juures kordades uuest S'ist üle.
Loomulikult, hea auto on: uus auto, kallis auto ja/või tööauto. Kes neid luksusi endale võimaldada ei saa, peavad näitama üles natuke leidlikust.
Allakirjutanu sõidab: w126 420 SEC'iga mash:
Ise eelistan samuti tehnopassis mitte ....Liising AS'i omanikuna näha.
Auto on ikkagi tarbeese ja iga inimese jaoks on tarbimisväärtus erinev. Mitte väga pikka aega tagasi oli siin populaarne vastus küsimuse peale, mis aasta auto on, osta kalender ja vaata aastaarve sealt. Lihtsalt aastatega lähevad autod odavamaks aga mõnede autode tarbimisväärtus (õige hooldamise korral) mitte oluliselt (w126 amen!).
Mis on tarbimisväärtuse komponendid?
- kütusekulu (ikkagi tahame ju punktist A punkti B jõuda).
- remondikulu (sama lugu)
- kindlustus (kasko) (liikluskindlustus kõigile kohustuslik, liisingumeestele kasko otsa).
- ja siis mõned kvalitatiivsed tarbimisväärtused:
- sõidumugavus?
- komplimentide arv nädalas?
- hea enesetunne?
- dünaamika?
Ja paneme nüüd kõik komponendid kokku, võrdleme soetushinnaga ja leiame value for money?
126 kere on odav osta, joob bensiinimootori korral (V8) palju kütust, on odav remontida, odav kindlustada, väga mugav sõita, teenib palju komplimente, annab hea enesetunde ja on võrreldes euro/riisiveskitega täitsa ookoo dünaamikaga. Seega, bang for buck on vana S'i juures kordades uuest S'ist üle.
Loomulikult, hea auto on: uus auto, kallis auto ja/või tööauto. Kes neid luksusi endale võimaldada ei saa, peavad näitama üles natuke leidlikust.
Allakirjutanu sõidab: w126 420 SEC'iga mash: