12-01-2008, 10:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2008, 05:00 PM ja muutjaks oli rauntz.)
martiini Kirjutas:mis point on mudu? et ma peaks oma unistuste autod ümber mõtlema? Kaalujaotus pole SL-il ükskõik mis mootoriga erit plussiks, siis juba pigem võimsam variant.rauntz Kirjutas:1999a. Renntech V12 w210Seda W210-t peab lollidemaalt otsima, RENNtech ju meerika firma. Samas anaalkastiga..... cool i'say
7,4l 462,3 kW
NB! Käigukast 5-käiguline manuaal!
Vaevalt, et see mudel kunagi mu hoovil hakkab olema, tundub liiga haruldane.
SL73 AMG, R129... Kah vist unistus ainult, tootmismaht liigväike...
E60 AMG W124. Njah,tuleks maa peale tagasi )
Seda jada jätkaks kusagil 50 autoni kuid mis mõte sel on...
SL 73 kaalujaotus.... selle asemel SL 60 AMG R129, 3 tükki tehtud :tongue: ja üks neist oli hiljuti Viking Motors-is müügis. 450k.
E60 AMG W124..... tähtsaid elektroonikajuppe ei tehta enam ammu(mootori juhtblokk maksis 4,5k EUR, jne.) ja kui juba, siis ikka BRABUS E65 W124.
Kui meeriklased tahavad hobuseid juurde saada, siis selle auto kohta ütlevad omanikud üksmeelselt, et "seal on juba liiga palju jõudu". :tongue:
E65- ka lahe masin, ei vaidle vastu, kuid minumeelest tehti 60-t vähem.
Renntech-i masin võiks nagu pühapäevasõiduk olla, ringrajal nt. Ja seal pole automaadiga midagi teha. Igapäevasõidukis automaat muidugi mugavam.
perpetum mobile