07-01-2008, 11:51 AM
1. Lugedes ka muude riikide MB foorumeid , tuleb välja, et külmast peast peabki kauem ühe käiguga sõitma. Kuna sellisel juhul soojeneb mootor kiiremini üles ja saavutatakse ka kiiremini katalüsaatori soojenemine ning töövõime.
2. S ja W vahe teiste foorumite põhjal selline, et S reziimis stardib auto 1-se käiguga ja W režiimis 2-se käiguga. S siis suvine ja W talvine režiim. Libedaga ju parem teisega kohalt liikuma saada.
3. Autot peab kindlasti ennem sõidu alustamist kohapeal soojendama. Ootad kuni pöörded langevad norm. tasemeni ja alles siis alustad sõitmist. Pikendab mootori eluiga ja samuti on sõit ökonoomsem.
( www.mbworld.org ), soovitan lugeda, seal palju tarka infot. :wink:
2. S ja W vahe teiste foorumite põhjal selline, et S reziimis stardib auto 1-se käiguga ja W režiimis 2-se käiguga. S siis suvine ja W talvine režiim. Libedaga ju parem teisega kohalt liikuma saada.
3. Autot peab kindlasti ennem sõidu alustamist kohapeal soojendama. Ootad kuni pöörded langevad norm. tasemeni ja alles siis alustad sõitmist. Pikendab mootori eluiga ja samuti on sõit ökonoomsem.
( www.mbworld.org ), soovitan lugeda, seal palju tarka infot. :wink: