03-01-2008, 01:50 PM
siis veel see, et kas testriga saad mõõta kui palju mootori töötamise ajal ergutuse otsal pinge on? kaldun arvama et kui kohe pärast käivitust tuli kustub, siis on seal laadimispinge umbes + 13,5 vähemalt. kui on laadimispinge siis ergutuse ahel on korras ja viga tuleb hakata otsima aku ja geneka + juhtmest. kas ühendused oksüdeerunud või katkestus. klemmide oksüdeerimine suurem tõenäosus. ja saad ju ka proovida kui vähe jämedama juhtmega vedada generaatori pideva + klemmile lisavool otse aku pealt peale. sest kui armatuuris märgulamp pärast käivitamist kustub siis tõenäoliselt on ergutuse osa korras. vea geneka + klemmile otse aku + klemmilt vool peale ja siis mõõda laadimispinget. usun et viga selles et mingi kontakt või klemm on lihtsalt roostes ja genekast ei jõua vool akuni vaid kaob enne ära. ja kui mootor on käinud mõnda aega siis lihtsalt kaabel soojeneb pisut ja siis hakkab ühendust andma(soojuspaisumine ilmselt mängib kuigipalju rolli. ja proovi otse geneka + pealt laadimispinget mõõta ka. mitte klemmilt vaid poldilt mis genekast välja tuleb, ja siis klemmilt jne. kuskil ilmselt on meeletu pingelang.