07-02-2006, 02:22 PM
Tüüpvigadest võin rääkida ise ka, kuigi mul on -99 Vito 112CDI, ehk siis tavalise turbodiisli kohta ei oska midagi väga tarka öelda.
Põhiline viga on see, et auto roostetab. Kõik luukide ääred lähevad vuugi vahelt roostesse, samuti roostetavad istmete alused kastid (mõlemalt poolt, niiet ärge ajage seda jama, et ainult akukast õhutuse puudumise tõttu). V-klassil seda istmete aluste roostet raskem tuvastada, kui Vitol, kuna kastid on plastkatetega kaetud. Teoreetiliselt peaks MB selle roosteremondi garantiikorras ära tegema, kuid ei ole praktikat Eesti MB esindusega selles osas. Korra küsisin Keila Autokeskusest ja nemad ütlesid, et ei tee (kuigi nad on ka ametlik MB esindus). Samas, Soomes tehakse ära see töö kõikidel alla 10.a. vanustel MB-del ja sealjuures ei pea olema täiusliku hooldusajalooga!
Veel kipuvad lagunema veovõllid. Eriti manuaalkastiga ja veojõukontrolliga autodel (automaadil pidid need tugevdatud olema). Veojõukontroll oma ABS-i raksutamisega lõhub veovõlli ja kui on veel 90kW mootor ka, mis veab samal ajal, siis lõhub kohe mõnuga. Sõbra 108CDI 60kW, ilma vj-kontrollita ning pole mingisuguseid probleeme veovõllidega...
Turbodiislite kohta olen kuulnud niipalju, et miski õli- ja veekanal pidid olema liiga lähestikku ja tänu sellele on vaja vahetada plokikaanetihendit iga u 150 000 km järel.
Käigukangi trosse soovitaks kah vaadata, ehk et kui käigud lülituvad raskelt, siis vaja vahetada.
CDI-del veel omad hellad kohad mootoril, kuid remondini jõuab asi ainult tänu inimeste teadmatusele.
Üdjoontes on tegemist heade sõiduomadustega ruumika ning mugava autoga, eriti, kui tegemist on V-klassiga. Vastupidavuse üle ei saa ka kurta - peab ainult õigel ajal hooldama.
Põhiline viga on see, et auto roostetab. Kõik luukide ääred lähevad vuugi vahelt roostesse, samuti roostetavad istmete alused kastid (mõlemalt poolt, niiet ärge ajage seda jama, et ainult akukast õhutuse puudumise tõttu). V-klassil seda istmete aluste roostet raskem tuvastada, kui Vitol, kuna kastid on plastkatetega kaetud. Teoreetiliselt peaks MB selle roosteremondi garantiikorras ära tegema, kuid ei ole praktikat Eesti MB esindusega selles osas. Korra küsisin Keila Autokeskusest ja nemad ütlesid, et ei tee (kuigi nad on ka ametlik MB esindus). Samas, Soomes tehakse ära see töö kõikidel alla 10.a. vanustel MB-del ja sealjuures ei pea olema täiusliku hooldusajalooga!
Veel kipuvad lagunema veovõllid. Eriti manuaalkastiga ja veojõukontrolliga autodel (automaadil pidid need tugevdatud olema). Veojõukontroll oma ABS-i raksutamisega lõhub veovõlli ja kui on veel 90kW mootor ka, mis veab samal ajal, siis lõhub kohe mõnuga. Sõbra 108CDI 60kW, ilma vj-kontrollita ning pole mingisuguseid probleeme veovõllidega...
Turbodiislite kohta olen kuulnud niipalju, et miski õli- ja veekanal pidid olema liiga lähestikku ja tänu sellele on vaja vahetada plokikaanetihendit iga u 150 000 km järel.
Käigukangi trosse soovitaks kah vaadata, ehk et kui käigud lülituvad raskelt, siis vaja vahetada.
CDI-del veel omad hellad kohad mootoril, kuid remondini jõuab asi ainult tänu inimeste teadmatusele.
Üdjoontes on tegemist heade sõiduomadustega ruumika ning mugava autoga, eriti, kui tegemist on V-klassiga. Vastupidavuse üle ei saa ka kurta - peab ainult õigel ajal hooldama.
Kui bussi vaja, siis küsi!