02-01-2008, 08:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2008, 08:41 PM ja muutjaks oli erx000.)
Kui sul üks küünal on läbi, siis on loomulik et mootor külmalt käivitades puterdab. See armatuuris olev tuli näitab kustumisega seda, millal käivitama tohib hakata. Kas gaasi andes ei lähe tuled heledamaks sel ajal kui küünlad taga on? Siiski päris normaalne see pole et pinget nii palju maha võtab, tuttaval on 95a 2,0D ja seda hetke küll ei taju, kui küünlad välja lülituvad. Kõige tõenäolisem on see veriant et kuskil juhtme klemmid oksüdeerunud, sel juhul saaks võibolla asjale pihta kui erinevatest ahelatest pinget mõõta(geneka klemm, aku, kaitsmeplokk jne), pinge erinevused ei tohiks olla märkimisväärsed.