02-01-2008, 02:46 PM
Indrek Kirjutas:Ei ürita midagi tõestada, kõige vähem seda, et esisild parem on. Kui üldse midagi, siis seda, et nii MB-l ja ka teistel on omad õnnestumised ja omad ebaõnnestumised, võiks asju vähe laiemalt vaadata. Pigem näitas see lugu, et tippmehel polnud vahet millega sõita, ikka tegi hea tulemuse. (rahvaralli sõitjad polnud vene ajal päris "suvalised mehed")Priit Kirjutas:hents99 Kirjutas:Õige auto on ikka tagaveoline, nii nagu ta kunagi projekteeritud sai.
Mulle meeldib ka tagaveoline. Samas tuli meelde lugu 80-ndatest, kui mu onu sõitis veel rahvarallit. Sel ajal nimetati autodeks Žigulle ja vahel Moššesid ka. Mehed olid parajasti oma forsseeritud ja muidu ehitatud autodega jäärada lihvimas, kui sinna sattus Raido Rüütel, kes küsis ühelt mehelt sõita tavalise VAZ 08, mis seal raja ääres juhtus parasjagu olema (ja hetkel neid oli veel vähe liikumas). Ja nagu võite arvata, olid tema ringiajad teistest peajagu üle, hoolimata esiveost ja "tuunimata" autost.
Mis see siia puutub, see et kogenud rallisõitja esiveolisega suvalistele tagaveolisega sõitjatele silmad ette tegi, ei tähenda veel, et esisild parem on.
Esisillaga sõidukeid tehakse just seetõttu, et neid on odavam toota.
Aga teemasse tagasi tulles, siis ikkagi olen kindel, et opeleid ostetakse ainult seetõttu, et hind on soodne. Kui kõrvutada tuttuus Opel astra ja MB C klass, ning kui hind ja ülalpidamiskulud oleksid samad, siis usun, et ainult 0,01% inimestest valiksid opeli.
Salvokelgu plastmassist tehtur armatuur hakkab juba aastasel opelil salongis kriginat tegema ja näeb üliinetu välja.
Rääkisid ennist MB Actrossist, et pole sõitjamugavusele mõeldud - opel pole ühtegi sõiduautost suuremat masinat üldse välja mõelnud, Vivaro on ka ainult nime poolest opel.
P.s. Astra POLE mõõtudelt sama, mis C-klass, seda on Vectra.