02-01-2008, 11:43 AM
Indrek Kirjutas:No olen ise omanud Vectrat aastast 92 ja automaatkastiga 2 liitrine isend. See oli kõike muud, kui auto - automaatkast andis suhteliselt kiirelt saba ja kuna remont oleks olnud pool auto hinda, siis sellest sai loobutud ja jätkasin ise käsitsi käikude sisselappimist. Sisu on erakordselt rõve, täis plastmassi ja nilbeid jooni. Kütusekulu selle 85 kw kohta oli samamoodi suhteliselt suur, mis kindlasti ka kastist sõltus.
Välimus on ikka megakole sellel autol, teelpüsivus võrreldes 90 ndate aastate lastekaga oli olematu - esisillaga auto on ikka nagu aiakäru minu arvates. Kiirendades hakkas minbema sinna, kuhu ise tahtis, rool oli vastikult ebamugav nii käes hoidmisel, kui juhitavuselt.
Mainiks ära, et peale käigukasti oli see auto ideaalses korras ja remonti tõesti eriti ei vajanud.
Aga kui võrrelda ikka sama aasta lastekaga, millel on sama litraasiga mootot ja käigukast, siis see opel pole sellega võrreldes kohe mitte kui midagi. See võib olla muidugi minu subjektiivne arvamus, aga kuna ikka aasta otsa see minu pere käsutuses oli, siis mingid emotsioonid ikka on tekkinud ja positiivset peale remondi ei olnud küll.
Ja mis puutub lasteka hinda võrreldes opeliga, siis korralik 90 ndate W201 ei maksa kuskil alla 25000 eegi, küll aga need jubedised vectrad on juba 10 k müügil, korralikud vast tiba rohkem.
Ja kui võrrelda 2 liitise opeli ja 2 liitrise W201 minekut, siis opel on ikka haledalt kehvema minekuga, arvestades ka kergemat kaalu.
Korralik Vectra ei maksa täna samuti naljalt alla 25000. 10k eest saab reeglina samasuguse romu nagu 10K lastekas on. Ja kaalub see auto lastekaga võrreldes täpselt sama palju (kõige odavamad variandid vaid veidi vähem). Loomulikult on lastekal parem vedrustus ja seetõttu parem stabiilsus. Rikkis automaadiga kiirendusest pole vast mõtet rääkida, pealegi automaat ikka kruiisimiseks, mitte kiirendamiseks mõeldud. Ise sõitsin mõni aasta tagasi ca 100000km maha VectraA CD-ga ja juhitavuse ning mineku üle küll kurta ei saanud.