29-12-2007, 04:38 PM
Kui CO korras, siis ei saa tagasivooluprobleem olla.
Ja selleks ei peagi ohmoon olema, et pidurid peal sõita. Piisab veidi kehvemast õhutusest, korrosioonist vms.
Samuti on suur tegur rattalaagritel, kui need on väsind, siis suureneb kütusekulu ka peris tublisti - hõõrdetegur.
Aga mis lambda näit oli? Seda vaadatakse koos CO mõõtmisega.
Kui need olid korras, siis on tegu tõesti mingi mehaanilise rikkega.
Rehvirõhk normis?
Tunduvad nii elementaarsed küsimused sulle, aga näib, et tuleb alustada pisidetailidest, sest need kipuvad tahaplaanile jääma.
"a`la auto ei lähe käima, mis viga? viimasena kontrollitakse ikka bensiini olemasolu"
Sellesmõttes, et tuleb mõelda KÕIKvõimalikud asjaolud läbi, sest mootor näib korras olevat.
Pööre on maru kõge ikkagist. Käigukast ei vaheta käike ära? Kettad libisevad läbi?
On mõnel ehk sama käigukastiga auto, et pöördeid võrrelda?
Ja selleks ei peagi ohmoon olema, et pidurid peal sõita. Piisab veidi kehvemast õhutusest, korrosioonist vms.
Samuti on suur tegur rattalaagritel, kui need on väsind, siis suureneb kütusekulu ka peris tublisti - hõõrdetegur.
Aga mis lambda näit oli? Seda vaadatakse koos CO mõõtmisega.
Kui need olid korras, siis on tegu tõesti mingi mehaanilise rikkega.
Rehvirõhk normis?
Tunduvad nii elementaarsed küsimused sulle, aga näib, et tuleb alustada pisidetailidest, sest need kipuvad tahaplaanile jääma.
"a`la auto ei lähe käima, mis viga? viimasena kontrollitakse ikka bensiini olemasolu"
Sellesmõttes, et tuleb mõelda KÕIKvõimalikud asjaolud läbi, sest mootor näib korras olevat.
Pööre on maru kõge ikkagist. Käigukast ei vaheta käike ära? Kettad libisevad läbi?
On mõnel ehk sama käigukastiga auto, et pöördeid võrrelda?