25-12-2007, 06:19 PM
Nii nagu mulle seletati , 250 000 km tagant ei vahetata leevendeid ja hammasrattaid , vaid ainult kett. Kett ilma mootorit täielikult lahti võtmata.Uus kett tõmmatakse vana ketiga sisse. Minu autodel vahetati kett ära , kuna mootor ei teinud puhast häält.Urmase jutu järgi pidi keti kuluvusega kaasnema gaasijaotus mehhanismi ja süütenurga ebakõla. Samas kuulas ta üle ka mu 500 SL -i ning sellega oli kõik ok.Auto on kallim ja kõik hooldetööd on ilmselt teostatud õigeaegselt.Mina läksin eramehe juurde selle pärast ,et Pärnu Silber ei olnud nõus seda tööd tegema. Viisin vito ketivahetusse , päevatöö öeldi , õhtuks kätte. Helistati Silberist 40 minuti pärast ja öeldi auto ok.valmis. Vaatasime keti üleja see vahetust ei vaja ,kõik ok.keerasime natuke süüdet ja nüüd on auto korras.Aga tegelikult tegi auto ikka bellarussi häält. Pärast ketivahetust nägin oma ketti ,mis loksus sõrmede vahel.Ilmselt Silberauto ei tahtnud teha käsi õliseks.Peale keti vahetust oli auto mootori hääl nagu uuel autol. Nüüd käingi oma kolme mersuga Märjamaal ,kui on mootoriga probleeme.Kuna tegija on juriidiline firma ja töödel on garantii, ei ole minul olnud tagasiulatuvaid probleeme .
Edu
Merslane
Edu
Merslane